Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

lief, toi toi toi

Advertise here!!

Citeren01.08.20060 likes
jemig feye,

Denk dat hij ook dip heeft, maar kom allemaal goed hoor vriendinnetje. Heel veel sterkte meid.

Kus,
Anita
Citeren01.08.20060 likes
Na regen komt weer zonneschin moet je maar denken Feetje!!!

kus van Saffie
Citeren01.08.20060 likes
Lieve Plofff en Feye,
Een zware strijd en een lange weg te gaan,met ups en downs!
Maar wat ervoor terug komt,is àlle moeite waard!
Ik wens jullie heel veel succes en kracht toe, liefs....

xxx Suus
Citeren08.09.20060 likes
toch eens weer een dikke knuffel voor feye en ploff xxx peetje
Citeren08.09.20060 likes
ja feye, wat is het laatste nieuws van Ploffff??

Advertise here!!

Citeren08.09.20060 likes
Lees nu pas wat er allemaal speelt, wil zeggen dat ik veel bewondering voor jullie heb feye en plofff.....Ik wens jullie alle geluk en liefde toe in de wereld. En alle kracht om dit te overwinnen!!! Ik zal voor jullie duimen!

Groetjes Patricia
Citeren25.09.20060 likes
sorry, lieverds ben niet zo druk op forum...en wel goeie bedoelingen is iets hier neer te zetten maar komt dan weer niet van....
gaat dus steeds beter, en plofff houd het nog steeds vol in de kliniek te verblijven...ik was waarschijnlijk gillend hard weg gelopen al. dus heeeel trots en reuze knap hoe hij het volhoud, toch sterk karakter wauwww.
hoelang hij er nog zal blijven is niet helemaal duidelijk, zit verschil in advies en wat hij voor ogen heeft. maar we zien wel AKG alles komt goed. weten dat het goed gaat met hem en het gevoel van ons beide mega is naar elkaar toe maakt dat het vol te houden is voor mij.

kusss feye
ps: ik weet dat hij nog steeds kaarten krijgt van lieve kletsers van hier, wauwww geen woorden voor heeeeeeel lief kussie
Citeren25.09.20060 likes
ha feye!

ik vond het ook erg leuk dat ploff hier vorige week ff was, en ben erg blij dat het goed gat daar, jah idd dat hij het daar volhoud vind ik super van hem!

jullie sin bijden toppers! en sterkte en suc6 met het verder vervolg nog he!

en haha heb net gisterenook weer kaartje voor hem op de bus gedaan hahaha!

kussss kirsten!
Citeren29.09.20060 likes
feye meid kus ik denk aan jullie vandaag gaat er weer een kaart de deur uit xxx peetje
Citeren29.09.20060 likes
vind het fijn om af en toe wat te horen van ploff en ben blij dat het eigenlijk best wel goed gaat met hem

Adverteer hier