Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

lief, toi toi toi

Advertise here!!

Citeren13.07.20060 likes
Nog een lange weg tegaan maar heb 't er graag voor over heb m'n hart verloren al is dat allang geleden begonnen twijfels gehad veel heen en weer gepraat zoooooooooooo veel gepraat soms ook heeeeeeel lang gezwegen wie wil er nou iets met mij ging voordurend door m'n kop. wie ben ik wat ben ik. wat stel ik voor ,wie denk ik wel wie ik ben . IK ben niks behalve een doodgewone drank orgel die z'n vriend de fles z'n beste vriend vond .
Dit is een ervaring die ik zo bijzonder vind dat er iemand wel iets in me ziet me zelfs bijzonder vind {begreep ik echt geen barst van dacht eerder aan een grapje} Toch maar steeds heen en weer bellen nooit de moed gehad voor een ontmoeting.Ik bedacht altijd wel een uit weg Maar sommige zijn net Pitbulls"s zo ook Feye dus die ging maar door .achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet eerder gereageerd heb alhoewel spijt we kende elkaar door de gesprekken die we hadden al zo goed dat er geen onderwerp meer was om nog over te praten . alhoewel we dat nog hebben soms zitten we op de bank tot 'sochtens de vogels beginnen te fluiten en kletsen aan 1 stuk door "vergeten nog net niet om soms ook te gaan slapen .
Maar goed mijn alcohol probleem is er, ik weet dat maar altegoed .morgen 14 juli 9.30 moet ik me melden in een kliniek .
Dat gaat best een tijdje duren maar ik ken de ernst van de zaak het is nodig anders leg ik heel vroeg 't loodje maar nu komt 't mooiste heb nooid de intensie gehad te stoppen voor wie of voor wat waarom mijn vriend de fles aan de kant gooien never maar dan ontmoedje iemand die je wel waardevol vind die toevallig kids heeft waar 't enorm mee klikt dan lijkt er een soort nieuw leven te ontbranden in je lichaam iets wat en dat ik allang niet meer .kende de Fles en de eenzaamheid waren mijn vrienden .
let wel> waren mijn Vrienden <Ik weet ik moet een strijd leveren en me zelf terug vinden maar voor hen m'n geliefde zou ik zelfs m'n leven geven. Ga jullie hier op Kletsen een tijdje missen maar dat is maar tijdelijk ik gok een maandje of twee.

Ik groet jullie allen
kussssssss Feye Britt & Olaf tot heel snel

Kus de rest van Kletsen.com kerels ook Boeid mij niet .
Tot over een maandje of 2 Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Groetjes van Plofff + dribbel
Citeren13.07.20060 likes
ploff heel veel sterkte er mee we zullen je missen , ik zal aan je blijven denken

groetjes shirley xxx
Citeren13.07.20060 likes
hoi lieve Plofff,
een heel verhaal waar je veel in bloot geeft. ontroerd me enorm...zijn geen woorden voor zoveel als ik voor jou voel dus doe de poging ook niet. en ik heb zin in de toekomst met jou....elke dag is er 1 dichterbij onze toekomst zo kijk ik er tegen aan en heb alle vertrouwen in ons. go for it ben er zoveel als mogelijk is en de rest ben ik er in gedachten....kusss hou van je...yours always
xxxfeyexxx
ps lieve mensen thanks ook voor jullie reacties doen ons goed en meer dan jullie miss beseffen kusss
Citeren13.07.20060 likes
ploff echt klasse van je, dat je de stap neemt vind ik al een dikke knuffel waard wens je heel veel sterkte en met feye red je het saampies echt wel zal niet makkelijk voor jullie worden maar echt de zon gaat voor jullie saampies alleen nog maar meer schijnen wens je heel veel sterkte de komende de tyd en wie weet kom ik ooit een colaatje bij jullie drinken in gedachten bij ik bij julie dikke kussssssssssssssssssssssssssssss en groetjes peetje ;)
Citeren13.07.20060 likes
plofff ik wens je heel veel sterkte , en je weet met heel goede steun red jij het wel
dikke kusssssssssssssssssss

xx roos

Advertise here!!

Citeren13.07.20060 likes
love is in the airrrrrrrr
Citeren13.07.20060 likes
Ploff heel veel sterkte en met de steun van feye slaag je wel hoor.Dikke kusss va
Citeren13.07.20060 likes
oei ging iets mis hahaah.Wilde nog zeggen dikke kuss van baby44 en stevige handdruk van elvis.Tot binnenkort Ploff
Citeren13.07.20060 likes
ploff en feye
Citeren13.07.20060 likes
Plofff en Feye
Wens jullie alle geluk van de wereld toe.
En Plofff.. de grootste stap voorwaards heb je al gezet, je "ziet" je "probleem" en gaat ermee aan het werk.
Het gaat je lukken!!

Dikke knuffel en kusssss van mij

Adverteer hier