|
|
|
baco35 Undefined 25 berichten Hey Denre,dat is een heel goed plan,zal zeker nog wat storten,
Heb ook wel eens met carla op chat gezeten,kon je heerlijk mee praten. gewoon normaal.
Wens Bas en famile alle sterkte toe,
Groeten baco(Menno)
|
Denre, ik vind het een heel goed idee van je, vooral omdat ik er zelf nu ook mee te maken heb in persoonlijke kring.
Dus bij deze is mijn bijdrage voor de kankerbestrijding!! |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten denre goed idee doneer onze bydrage ook maar groetjes jaco en petra
|
Administrator 550 berichten Hallo allemaal,
Na 2 dagen kan ik mededelen dat we de eerste 50 euro voor de kankerbestrijding binnen hebben  Op naar de 100 (en meer) zou ik zeggen!
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten de mijn bijdrage is onderweg
en luitjes we zullen carla hier niet vergeten.
en bas heel veel sterkte nog ook de familie.
kus en knuf
voor carla , dag lieve carla , lieve klets vriendin
stiekum of hoe dan ook weet je dat we aan je denken en je niet vergeten. dag lieverd |
|
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten nee carla vergeten doen we je zekers niet kussssss wyffie en een dikke knuf van peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Blijft een vreemde gedachte, een vreemd gevoel.
Zo heb je zoveel plezier met haar, haar aparte humor, haar gezelligheid en zo moet je er aan gaan wennen dat ze er niet meer is, ook niet meer zal komen.
Moeilijk hoor!
En inderdaad ik zal haar ook nooit vergeten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi ik was er ff uit maar heliber heeft me op de hoogte gehouden, maar ons bijdragen komt ook !!
bas sterkte met het verlies en de verwerking kusssssssssss
gr wonderfull |
Administrator 550 berichten hoihoi,
Inmiddels zijn we een paar weken verder en nog niet iedereen die gezegd heeft dat ze iets over zouden maken heeft dit gedaan ....... Dus wil ik voorstellen om mensen nog tot vrijdag 25 augustus de tijd geven om dit alsnog te doen (op moment van schrijven 2 weken, moet genoeg zijn). Vervolgens ga ik het bedrag over maken aan de kanker bestrijding (tot op heden 50 euro)
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi
ik heb mijn bijdrage overgeboekt
gr. jeanette |
|