Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

laatste nieuws omtrent Carla

1

Advertise here!!

Citeren24.07.20060 likes
hier laatste nieuws wat ik zo-even van haar broer mocht onvangen.
Ik had oa gevraagd of de begrafenis/crematie besloten zou zijn.

hier het antwoord:

Tim, bedankt voor je bericht, vandaag bespreken we hoe de crematie gaat verlopen, Carla heeft alles uitvoerig beschreven. Het wordt op haar verzoek idd besloten, zij wilde ook niet worden opgebaard. Haar wens was dat iedereen haar gedacht hoe ze was toen ze gezond was.
Hopelijk heb je hier begrip voor. Ik heb net gekeken op kletsen-forum en ontroerd door de overweldigende reakties. Zelf lukt het me nog niet op kletsen te komen.. spreek je over een tijdje.

groeten bas

ps ik heb een correspondentieadres gevraagd zodat we namens alle kletsers iets kunnen sturen.

gr. Tim
Citeren24.07.20060 likes
Tim,
Ik ken Carla dan niet, maar velen kennen haar wel.
Is het misschien een idee om een kleine donatie te vragen aan de mensen om zo een bloemstukje te laten bezorgen namens kletsen?
T is maar een ideetje ;)
Citeren24.07.20060 likes
thx tim , ;)
Citeren24.07.20060 likes
lief van je tim dank je wel xxx peetje
Citeren24.07.20060 likes
lijkt me een super goed plan snuff.

Tim, jij ook?

Advertise here!!

Citeren24.07.20060 likes
uiteraard!
Citeren24.07.20060 likes
hoe doen we dat dan? Moet denk ik wel snel gebeuren.
Citeren24.07.20060 likes
Denre, heb jij een snelle oplossing hoe we iets kunnen collecteren vanuit kletsen om een bloemstuk of een mooie kaart of zo kunnen regelen?

gr. Tim

ps ik heb een correspondentie adres gevraagd maar nog geen reactie gehad ... dat is wel noodzakelijk!
Citeren24.07.20060 likes
mss zou iemand uit hun buurt dat kunnen bestellen maar ja tim word mss wel moeilijk je moet eerst weten wie er aan mee willen doen wat ze willen geven enz dan moet de gene die het op zich neemt om te bestellen de kosten op een of andere manier zien terug te krijgen ik wil wel een bijdrage doen

groetjes shirley
Citeren25.07.20060 likes
ja ik wil het best voorschieten geen probleem maar moet een correspondentieadres hebben

1

Adverteer hier