|
|
|
Administrator 550 berichten hoihoi,
Wat we zouden kunen doen (aangezien iedereen dit bankrekening nr toch al kent) is het storten op mijn rekekening of overmaken via paypal.
Namens Kletsen.com doneer ik dan bij deze de 1ste 20 euro voor een mooi boeket!
Indien jij het voorschiet, zal ik dan het binnengekomen geld naar je overboeken
. |
Timberland Undefined 2690 berichten Denre,
Ik heb nogmaals gevraagd voor een correspondentie-adres of adres van de begraafplaats. Dat is op dit moment even de bottleneck. Dat weet ik nl. niet.
gr. Tim |
kip31 Undefined 680 berichten kan niet veel missen, maar wil zeker wat storten, hoor waar welk nummer
kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja, ik wil ook wel 20 euro storten. Geen probleem.
Hoor dat je snel wat hoort Tim want morgen of overmorgen zal ze wel gecremeerd worden.
Liefs,
Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten niet iedereen kan 20 euro missen laat het wel een vrijwillige bijdrage zijn maar ik zal zeker bijdrage storten gr visser als ik maar weet waarnaar toe |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik zeg ook niet dat iedereen 20 euro moet storten vissie. Zeg alleen dat ik dat wil doen. Al stort je maar 1 euro dat maakt tocch helemaal niks uit. gaat om het gebaar. |
Anonymous Undefined 65739 berichten oke bedankt voor de info en nog veel sterkte en we leven allemaal met jullie mee!!!!!!!!!dikke kus sofie xxx |
Administrator 550 berichten Hoihoi,
Wanner je op de link VIP Lidmaatschap klikt, krijg je het bankrekening nr te zien, stort hier je VRIJWILLIGE bijdrage ovv Carla35 en dan regel ik de rest met Tim
. |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten denre ik heb een bijdrage namens mij en jaco overgemaakt groetjes petra |
Anonymous Undefined 65739 berichten is van mij ook een bijdrage onderweg
gr visser |
|