Citeren26.07.20060 likes
mensen, ik heb nog steeds geen adres gehad van bas of correspondentie-adres of begraafplaats waar de crematie is.
Ik kan derhalve (nog) niets regelen!
gr. Tim
Ik kan derhalve (nog) niets regelen!
gr. Tim

Advertise here!! |
Citeren26.07.20060 likes mensen, ik heb nog steeds geen adres gehad van bas of correspondentie-adres of begraafplaats waar de crematie is.
Ik kan derhalve (nog) niets regelen! gr. Tim ![]() |
Citeren26.07.20060 likes Denre ik heb mijn bijdrage gestort.
Tim, het zou naar de familie gestuurd kunnen worden als steunbetuiging. |
Citeren26.07.20060 likes Beste mensen,
dit kreeg ik net van Bas, helaas zijn we te laat met iets te doen: Hoi Tim, Tot mijn spijt kijk ik nu pas de mail na (heb het nogal druk gehad afgelopen dagen) ik lees nu pas dat jullie iets hadden willen sturen.. heel attent, het spijt me dat het te laat is,en ik het niet eerder heb gelezen maar ik stel jullie bedoelingen des te meer op prijs. Sorry als ik voor rompslomp heb gezorgd hierdoor. Wil je iedereen bedanken, ik zal het persoonlijk pas later kunnen doen. Carla is vanmorgen in besloten kring gecremeerd. Bas gr, Tim |
Citeren26.07.20060 likes owwwwww ![]() |
Citeren26.07.20060 likes oh wat ontzettend jammer dat we te laat zijn. |
Advertise here!! |
Citeren26.07.20060 likes Brrrr. krijg weer kippevel van bas zijn laatste zin ![]() |
Citeren26.07.20060 likes jammer dat we te laat zijn maar bas ik zal carla nooit vergeten dikke knuf bas en heeeel veel sterkte xxx peetje |
Citeren26.07.20060 likes Ik zal carla ook noooit vergeten. was echt een toffe meid en heel leuk mee gekletst altijd. Sterkte bas met dit grote verlies.
Kusssssss Anita |
Citeren26.07.20060 likes hoihoi,
Nu het is gebleken dat we te laat zijn met een bloemstuk voor Carla, wil ik voorstellen om het geld dat is binnengekomen of misschien nog binnen gaat komen te doneren aan de kanker bestrijding. Indien mensen dit niet willen laat het me weten (mag via email) Anderen die alsnog voor dit goede doel willen doneren kunnen dat doen via het inmiddels wel bekende nr . |
Citeren26.07.20060 likes ik doneer al op kwf maar mag van mij wat deze donatie betreft ook voor kwf gebruiken groeten visser |