Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

klets uitje

Advertise here!!

Citeren19.11.20060 likes
Nou om te beiginnen wil ik heliber en wonder bedanken vooor het organiseren van het uitje toppie en mbraa voor de muziek hartstikke bedankt

maar begon s middag met het verzamelen in de boederij in bergeijck met een lekker bakkie koffie moe eerlijk zegguh was zelf ook best een beetjuh zenuwachtig maar was voor mij en andere ook weer iets nieuws om mee te maken maar na een paar bakkies koffie en een koekie was de meeste zenuwen er wel af en zekersa toen we aan de alcohol gingen kwam de sfeer egt goed los iedereeen begon te beppen met elkaar en te geinen zoals op de chat en het werd nog gezelliger toen telgjuh en mbraaa met de muziek instalatie aan kwamen iedereen ging lekkerr los op de muziek en het feest was nu egt begonnen het bier vloeide in overvloed met de andere soorten drank we zijn nie uit geweest maar was nie nodig en ja na een flink wat bier dachten we gaan naar bed maar slapen kwamen we niet aan toe nou ja ik wel maar andere niet zoals roger of shirley of dylan de plaaggeest ow wat jken die jongen lekker etteren toppie gaaf mannetjuh en oja een weet jeboer die heeft gezoend met een stopf zuiger whahah maar de volgende ochtend kon je goed zien wie er een ochtend humeur had of egt een ochtend mens was whahah maar na een paar bakkies koffie en eten waren de meest e alweer een beetjuh bij en voor de rest weet ik zelf er nog niks aan toe te voegen maar moet zegguh was gezellie em de fotos volgen snel op de vforum morgen of zelfs vanavond al

groetjes gewoondave25

ps de volgende chatuitje word geregeld door mrammm en hier volgen een paar voor proeffies kwa fotos

Citeren19.11.20060 likes
hoi

Leuke foto's, jammer dat ik niet welke naam bij wie hoort

groetjes Larine
Citeren19.11.20060 likes
hey dave..
knap werkje toppertje...
hoop volgend chatuitje er bij te kunnen zijn...
dikke kusssss en knufffie....
...maris
Citeren19.11.20060 likes
Hoi Larina,

Op de bovenste foto staan de volgende personen:

Bovenste rij vlnr: Onze dochter Arlene, Luca35 met onze dochter Lorena op schoot, Shirley, Tessem, Feestnr.37, vrouwtje47 en Doornroosje
Knielend : Snake alias Sambal met onze zoon Jorin

Op de onderste foto staan: Vrouwtje47 met Gewoondave25

groetjes & xxxxxsjes
Nice
Citeren19.11.20060 likes
dank je nice

Advertise here!!

Citeren19.11.20060 likes
Heej Dave,

Leuk hoor de eerste foto's
Verheug me al op de rest

Maar moet je wel ff corrigeren hoor, heb geen druppel alcohol gehad <lol>

Groetjes Tess xXx
Citeren19.11.20060 likes
ow oke tessem heeft geen alcohol maar sinas

goetjes dave25
Citeren19.11.20060 likes
jaaaaaaaaaaaa was gaaf Dave, en natuurlijk ben je zenuwachtig, dat ben ik ook nog elke keer als ik naar een uitje ga....ja, ik weet het, ik ben een watje hahahahahaha

Maar was helemaal toppie, en wil bij deze ook natuurlijk Wonder (=Anita=wonderfull=Anita=....hahahahha) en Heliber enorm bedanken voor het organiseren van dit uitje, en natuuuuuuuurlijk ook Mbraa, Feestnr37 (XXX) en Telgje (Blof rules!!!!!!) bedanken, want die werden toch maar even voor de "Kletsen"leeuwen geworpen, en het is toch maar afwachten of het klikt natuurlijk...

En het volgende uitje wordt idd door Mram (mrammmmmm en niet Mram hihihihi) gedaan, ben benieuwd hoor!

Jacootje XXX
Citeren19.11.20060 likes
hierbij wil ik ook even heli,wonder,mbraa en telgje bedanken.
ik vondt het onwijs gezellie, jammer dat de klok altjd zo snel gaat
Citeren19.11.20060 likes
en hier is dus de link van de foto's die jullie mogen bezichtigen van dit gezellig feest.

http://www.mijnalbum.nl/Album=UE4OPOE7&edit=1

groetjes peet en ron

Adverteer hier