Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

klets uitje

Advertise here!!

Citeren19.11.20060 likes
het uitje was weer gezellig en iedereen die er was bedankt voor de goede hulp in de klusjes die er gedaan moesten worden gedaan en namens peet ,heren bedankt voor het lachend toekijken vanaf de bar hoe de dames de tafels moesten verslepen(mram en tip maak de volgende keer en lijstje wie welke taak heeft :mad

P.s jammer dat de koffie weg was dus moest ik(ron) me erg genoeg maar een biertje drinken op de vroege morgen haha

en wonder en heliber bedankt voor het regelen van dit leuke uitje

dikke knuff ron en peetje

(haha heli peetje doet wat ze zegt he}
Citeren19.11.20060 likes
onwijs toffe foto's
Citeren19.11.20060 likes
staan er weer een zooitjuh bij zijn weer leuke fotos toppieeeeeeeeeeee

groetjes dave25
Citeren19.11.20060 likes
heeeeeeej ron,

Fantastisch al die foto's

groetjes,
Nice
Citeren19.11.20060 likes
hey nice is niet alleen *ron * maar ook mijn peetje

Advertise here!!

Citeren19.11.20060 likes
Peetje,

Ook bedankt voor die mooie foto's en Wonder en Heli thankx voor alles wat jullie allemaal gedaan hebben.

Groetjes & xxxxsjes
Nice
Citeren19.11.20060 likes
Heeejz namens deze kant wil ik heli en wondertje bedanken voor deze toppie chatuitje mennn wat heb ik genoten enne mbraa en telgje natuurlijk ook voor de toppie muziek.
Mramm meis hoop dat je het net zo toppie regeld als heli en wonder ik verheug me eral op en ron en peetje gave fotootjes zeg toppie kanjers.
Eindelijk heb ik jullie in het echie gezien en vond het reuze machtig bedankt allemaal en tot gauw
kusssssssssssss van feestje
Citeren19.11.20060 likes
Hey

Ik hoop dat jullie een te gek uitje hebben gehad, maar daar twijfel ik niet aan, ben benieuwd naar de foto's

kusssssssss kip
Citeren19.11.20060 likes
waarvoor doen die pc's tog altijd sow stom sodat ik de foto's weer eens niet kan sien...
noujah mischien lukt het over een paar dagen( ff dnke zaterdag kan ik weer op de pc, dan ff proberen haha)

maar toppie dat jullie het weeral so leuk hebben gehad!!!

dagt aan jullie hoor terwijl ik op feesje van een vriendin was, en een heerlijk maskertje ophad, in een voetenbadje en nagels liep te allken( ene hand zwart en andere fel roze)hihih

kussss kirsten!
Citeren19.11.20060 likes
klets uitje noooooooooooit meer pffffffffffff alles doet me zeer.

feestbeest wil je me voortaan niet zo afmatten

Adverteer hier