|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi
dank u wel hihihi de hoed van kletsen.com is dus overhandigt aan mrammetje  en mijn foto,s staan er nu ook bij !!!
kuss allen Wonder |
feestnr37 Undefined 319 berichten
 Wat koeiii ik jouw afmatten en jij mij dan pffffffff ben er nog steen en steen moe van whahah uhh kapot kan ook nog eens ga denk ik maar vanavond heeeeeeeeeeeeel vroeg naar bed pfffff en dat allemaal door jouw mrammetje grrrrrr ;) kussssssssssss meis |
hallo!!
was egt gezellie, maar dave, hoe bedoel je dat met et slapen of niet slapen, alien??    roger |
Anonymous Undefined 65739 berichten wahahaha weer geweldige foto die ik gezien heb maar sommige dingen ben ik egt kwijt uit mij geheugen whahahaah wat bier nie met je doe  groetjes dave25 |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ja roger laat ik het zo zegguh je probeerde te slapen he maar ja die boer en zo hielden je best wel wakker maar solly ik hoorde dat je wel heb liggen maffen weet ook nie alles zo helder meeer whahahaahahahaha groetjes dave25 |
|
ow dave, was dat dan zoooo????
   roger |
dus is alles BOERRRRRRR zijn schuld , he?    roger |
feye Undefined 360 berichten heyyy lieverds,
vond het weer heeeeeeeeeel tof en gezellig
   en mooie foto's ...lekker nagenieten
kusss feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten Gaaaaaaaaap....Goedemorgen iedereen, ben er nog moe van hahaha en nou moet ik ook nog gaan werken...pfff
Fijne dag iedereen en tot vanmiddag  Jaco XXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 g morgen ;) zo ben weer bij :up en het was te gek iedereen bedankt voor alles en de foto s zijn echt tof  nu koffie |
|