Citeren20.11.20060 likes
Advertise here!! |
Citeren20.11.20060 likes |
Citeren20.11.20060 likes oh nou das lekker ben ingeruild voor feest ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.11.20060 likes nou ik moet er toch eerst over nadenken of ik het volgende uitje kom had helaas te veel ergenissen en op de stukkies die boer of ik schryven doet iedereen net of zijn neus bloed ![]() xxx peetje |
Citeren20.11.20060 likes huh vrouw mis ik iets ??? snap het niet waar gaat het over ??? |
Citeren21.11.20060 likes Volgens mij mis ik ook iets mrammetje.....
Tenzij het alweer over de taakverdeling gaat.... En als dat zo is pakken Mbraa en ik en de rest volgende keer weer corvee dienst ![]() Niet gemeen bedoeld maar toch ...... Big kisses iedereen van Telgje en ik denk Mbraa! |
Advertise here!! |
Citeren21.11.20060 likes mensen ik denk dat als we negatief gan schrijven over het uitje niks op lost maar laten we de volgende keer gewoon met zijn alle opruimen is eerlijk en makkelijk dan is alles zo gebeurd want tot nu had ik alleen maar positieve dingen gelezen en hoop het zo ook te houden laten we dit als een misverstand zien en de volgende keer met sijn alle gewoon lekker opruimen kater of geen kater misschien gaat boer wel nog een keer strippen met zijn stoffzuiger whahahaah maar zoals ik al eerder heb gezegd heli en wonder bedankt voor het regelen en mensen die der fotos er op hebben gezet toppie en mbraa je bent er de volgende keer er ook gewoon bij ik kijk uit naar het volgende uitje mensen het was egt toppie groetjes gewoon dave25 |
Citeren21.11.20060 likes ok gaan we de volgende keer samen opruimen rammel ik jullie allemaal om 8 uur het bed weer uit hahahahah ![]() nee ff alle gekheid op een stokkie. heb geen flauw idee waar het over gaat. volgens mij hebben we toch allemaal wel wat gedaan ?? |
Citeren21.11.20060 likes nou mram gelukkig waren er wel een paar die hebben geholpen met op ruimen we hebben het ook over bepaalde personen dat hier dus geen misverstanden over komen ,ja sorry zat hier dus mee moest het dus ff kwyt ja vrouwtje en haar mond houden die gooit het er dus wel uit als ze ergens mee zit en boer zat er dus ook mee vandaar onze reacties
xxx ron en peetje |
Citeren21.11.20060 likes hoi hoi
ik heb het heel leuk gehad t weekend was toppie ::up maar uuuhhh niemand was/is verplicht om iets te doen toch ? volgens mij heeft idd iedereen wel iets gedaan en vrouwtje tof dat je zoveel met mram deed smorgens maar niemand heeft gezegd dat t moest ? ik werd wakker en toen was er al niet veel meer te doen dus hebbie toch ook zelf gedaan denk ik dan maar ? iedereen bedankt voor de gezellige avond en nacht , fotos zou ik gister door roger laten plaatsen maar ja ... vergeten te zeggen ![]() groetjes shirley we kletsen.com |
Citeren21.11.20060 likes Jij ook bedankt Shirley voor het fijne weekendje ![]() En ja, in mijn ogen heeft iedereen wel iets gedaan, de een wat meer als de ander, maar je kunt niet van elkaar verlangen dat iedereen even veel doet, toch? En de foto's zie ik wel verschijnen Shir!!! kusssss Jacootje |