Citeren22.11.20060 likes
ja boer als ik ze verstuur seg die teveel fotos te gelijk denk als ke me je adress ff mailt stuur ik se wel met de post op cd groetjes dave25
Advertise here!! |
Citeren22.11.20060 likes ja boer als ik ze verstuur seg die teveel fotos te gelijk denk als ke me je adress ff mailt stuur ik se wel met de post op cd groetjes dave25 |
Citeren22.11.20060 likes |
Citeren23.11.20060 likes ja erg leuk zo een uitje. kom ik van eindhoven om 10 uur s,avonds uiteraard mijn gsm vergeten maar och dat maakt niet want de kroegen op de markt zijn dicht bij elkaar dus ik denk ik vind die zotte bende wel ergens .
maar niks nada noppes nergens te vinden, dus om 12.30 maar weer naar huis gegaan. ja erg leuk zo,n uitje greetz |
Citeren23.11.20060 likes Wil ook ff reageren over wat peet en ron zeiden want wie stond er samen met luca af te wassen na het chinees eten ik namelijk maar mij hoor je toch ook niet klagen iedereen heeft wel wat in mijn ogen gedaan maar jah als een ander iets te veel heeft gedaan dan ligt het toch aan diegene zelf de taken waren al gedaan voor een ander de kans kreeg dus loop nu niet te klagen over het feit dat je alles zelf hebt gedaan want het ligt toch wel degelijk aan jezelf dan had je dat maar niet moeten doen zo en dat zit mij eens ff heel hoog dat daar over geouwehoerd wordt
maar heli en wonder het was en blijft een geslaagd feestje hoor en ik ben zeker de volgende keer van de partij groetjes van feestje |
Citeren23.11.20060 likes Feest, ik ben het helemaal met je eens ![]() dikke kussss en een knuffeltje van mij, ik had het niet beter kunnen verwoorden xxxxxxxxxxxxxx Jaco xxx |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20060 likes oke feest maar jaco vertel eens wat heb jij gedaan ![]() peet |
Citeren23.11.20060 likes ![]() |
Citeren24.11.20060 likes ik ben der jammer genoeg niet bij geweest dus kan er verder niet over oordelen, vind het alleen jammer te zien dat er nu een discussie gaande is over wie wat heeft gedaan
er zijn altijd mensen die veel doen, weinig doen of niks doen, mij lijkt het dat het het belangrijkste is dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad en daar moet op geteerd worden, niet op wie of wat heeft gedaan, das bijzaak kussssssss kip |
Citeren24.11.20060 likes ander onderwerp ![]() ![]() Ps we dachten dat deze discussie toch al een paar dagen was afgelopen want niemand bereikt er iets mee,maar zie nu dat weer iemand zo lullig kan zijn om het vuurtje weer aan te steken ![]() dikke kusssssssssssssssss |
Citeren24.11.20060 likes deep ![]() en vind het wel een beetje dom van je om zonder gsm op weg te gaan ![]() maar er komen nog meer uitjes je krijgt nog kans genoeg liefs mram |