Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

klets uitje

Advertise here!!

Citeren20.11.20060 likes
opgedroog is nog netjus gezegd heb gewoon ontwennings verschijnselen whahahaahahahaa
Citeren20.11.20060 likes
nou dat ik de meeste heb gezien weet ik wel weer wat leuks voor de volgende uitje whahahaahahahahaahah

groetjes dave25
Citeren20.11.20060 likes
jaaaaaaaaaaa tis gelukt pfffffffff heeft me een halve dag gekost maar de foto's staan erop
Citeren20.11.20060 likes
klasse mram , nu nog die van shir en ze zijn compleet

P.s als iemand de foto's op cd wil hebben dan laat het me ff weten ( wel tegen kleine vergoeding dus)
Citeren20.11.20060 likes
nou mensen allemaal bedankt in het bijzonder wonder en heli voor het regelen en alles.
had wel wat meer slaapmogen hebben bennog steeds dood op pffff.
en pepernoten mag je de volgende keer thuis laten boerrrrrrrr anders laat ik het jou opzuigen!!!!

verder wassietoppie

xxx cell

Advertise here!!

Citeren20.11.20060 likes
vrouwtje (mijn peetje voor altijd) jij hartelijk bedankt voor al het werk wat je dit weekend hebt gedaan op dit uitje , (mogen mensen echt wel een voorbeeld aan nemen ),helaas niet iedereen ziet zoiets dat je zoveel gedaan hebt ,zoals helpen met eten klaarmaken ,tafels opruimen ( s'morgens),slaapkamer helpen weer te fatsoeneren,wachten op de boerin omdat er misschien nog iets zou moeten gebeuren dus weer fatsoeneren (als er iets zou zijn dus,terwijl je nog moest rijden ,en niet had geslapen hihihi )en nog heel veel dingen .
echt klasse lieverd dat jij wel zo bent echt een droomvrouw)om nooit meer alleen te laten
kusssssssssssss LOVE YOU
helaas deden dit dus maar een paar mensen helpen.

Was dacht ik en feest om gezellig samen te zijn ,elkaar leren kennen, feesten en samen alles doen.

en heli en wonder jullie ook hartelijk bedankt voor alles wat jullie hadden geregeld .

MBraa jij natuurlijk ook bedankt voor de .
P,.s....WAAR ZIJN WONDER EN HELI OP DIT TOPIC ???????/(SNIK) DIE ZIE IN NIET VEL ZEGGEN
muziek
Citeren20.11.20060 likes
hmmmmmmmmm lieverd dank je hvj

dikke kussssssssssssssssssss peetje
Citeren20.11.20060 likes
Beste allemaal

Heb jullie nu allemaal zo vaak ontmoet, en doet me ook enorm goed.
En dit is geen onzin, heb meer aan jullie als in mijn omgeving !

En vond het ook super en bedank jullie ook voor de goede zorgen en de hulp !

En MBraa je was ook kei gaaaf haha en telgje lief vrouwtje

liefs Anita
Citeren20.11.20060 likes
Heb verschillende mensjes voor het eerst ontmoet nu, en ik moet zeggen dat ik een super weekendje heb gehad met jullie, ik zou het zo weder overdoen

Jaco XXX
Citeren20.11.20060 likes
En dank jullie wel voor een ieder die foto's heeft gemaakt, ik heb nu een heeeeeeeele lieve op mijn bureaublad staan van Feestnr37....zucht....zooooo mooi

Slaap mooi ieder

XXX Jaco

Adverteer hier