Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kleine ergenisjes

4

Advertise here!!

Citeren06.06.20060 likes
pffff formulieren van school kwijtraken en dan van wat je dochter zegt uitgaan dat dat ook klopt.
Vandaag de oudste met schoolreisje naar Duinrel, was dus brief met tijden kwijt en zij bleef volhouden om 8 uur op school zijn.
Okee om half 7 opstaan, alle 4 aangekleed, te eten en drinken gegeven, haren doen, tas voor de oudste klaar gemaakt enz. en om kwart voor 8 de deur uit.
Tis nu 10 over 9 en ben net weer thuis, ze vertrokken dus pas om kwart voor 9. Dus was tussen kwart over 8 en half 9 op school vroeg genoeg geweest (normale tijd dus)

Tja... komt ervan dat ik de brief niet goed opgeborgen had of de tijden op geschreven.

Groetjes Tess xXx
Citeren12.06.20060 likes
Een augurkje uit de pot willen pakken maar er nét niet bij kunnen met je vingers.....
Citeren12.06.20060 likes
ik erger me aanme eigen die weer eens niet sat op te letten met koken waardoor er voor de sowveelste keer een pannelap in vuur stond...moet egt eens gaan opletten, dis al de derde keer volgensmij... en ik ben bang voor brand...en was alleen dus ik gelijk bang hahahaa, maare alles weer ok, water doet wonderen hahaha!

kussie kirsten!
Citeren13.06.20060 likes
Ach Kirsten dan erger ik me weer aan me zelf, want ik laat elke week wel zeker 1 de aardappels aanbranden.
Tis al zo erg en bekend (meestal dan snel ff frieten bakken als het weer gebeurd is) dat als ik ook maar de frituurpan klaar zet, mn kinderen al weer roepen: "Zijn de aardappels alweer aangebrand? "

Groetjes Tess xXx
Citeren13.06.20060 likes
ben het helemaal eens met jullie maar ik probeer me niet te ergeren weet je waarom het intereseerd toch geen mens hier thuis krijg er alleen zelf kopijn van dus lieve schaten probeer het niet te doen kussssssssssss wilma

Advertise here!!

Citeren13.06.20060 likes
ooooooooooo verdorieeeeeeeee erger me aan mn man die niks doet nu ff hahahahaha pfffffffff wilma ff tot 5 tellen kusssssss
Citeren13.06.20060 likes
ik erger me op dit moment rot aan alles !!!!! alles steekt tegen pfffff
Citeren13.06.20060 likes
heei mama heele vele knuffels en kusjes aan jou!

ik erger me op dit moment ff aan dat ik me week zo heb volgebouwd met van allerlij afspraakjes, bah geen sin...

kussie kirsten!
Citeren13.06.20060 likes
Ik erger me aan mensen die zich ergeren, wahhahah

ow dus ook aan mezelf
Citeren13.06.20060 likes
whahaha kip

Ik erger me nu aan dat ik toch weer wat te lang in de zon ben geweest. pffff rood schoudertje en lichelijk hoofdpijn

Eigen schuld he

Groetjes Tess xXx
4

Adverteer hier