Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kleine ergenisjes

Advertise here!!

Citeren02.06.20060 likes
Hmmm das minder cats, gelukkig heb ik daar geen last van. Eerder het tegenover gestelde.

Euhhh..... op dit moment erger ik me weer eens ff aan mn pc die niet wil doen wat ik wil doen.
Kom hier ff wat geduld opzoeken, want die is nu wel erg zoek

Groetjes Tess xXx
Citeren02.06.20060 likes
Als ik niet kan slapen verbied ik mezelf op de wekker te kijken want dan word ik er nog kriegeliger van als ik merk dat t alweer zo laat is en er zo vroeg weer uit moet.
Citeren02.06.20060 likes
Ik erger me rot aan mensen die denken dat ze leuk zijn als ze over het uiterlijk van een ander "lollige" opmerkingen maken.

Loop ik zonet achter de wandelwagen en moest ik ergens langs. Staat een kerel daar te kijken en vraagt of ik er wel langs kon. Ik kijk langs de wagen en zeg dat de wagen er met gemak langs kon. Zegt tie"Ik had het eigenlijk over jou, want je bent nog breder dan de wagen"
Nou nou wat lollig zeg

Heb er wel om gelachen toen die dat zei<het wel bekende muurtje van mij deert me niets, wat meerderen wel herkennen denk ik>

Groetjes Tess xXx
Citeren02.06.20060 likes
pffff en nu erger ik me dat ik ga eten als ik boos of verdrietig ben

Tess xXx
Citeren03.06.20060 likes
Ik erger me dood aan die s e x/advertenie links in beeld

Advertise here!!

Citeren03.06.20060 likes
ik erger me op dit moment een beetje aan mijn dochter, ik wil lekker ontbijten, alles is klaar en miep is nog niet klaar met douchen................ ze is bijna klaar, maar meestal betekend dat nog een half uur wachten

en ik moet nog het nodige doen voor we naar mijn ouders moeten....

groetjes treaxxx
Citeren03.06.20060 likes
sex advertentie????? ik heb helemaal geen sex advertentie links in beeld saffie...
Citeren03.06.20060 likes
ik erger me aan dat de pc te vol zit( en me papa hem volgensmij fout leegt ofsow, ik blijf er maar van af in ieder geval hihihi) en ik daardoor telkens niet op de klets kan komen!

kuss kirsten!
Citeren03.06.20060 likes
Hè Kirsten,ik kon gisteren ook een tijdje niet op kletsen komen,raar
Waar het aan ligt......kweetutnie......???

xxx Suus
Citeren03.06.20060 likes
oh , benk nie de enigste, amar bij mij is het wel vaker hoor, ook dat ik gewoon niet op internet kom, jah heel ff dan foutmelding!
maar blijft ieri hihihih

kuss kirsten!

p.s. me vader ergert zich nu aan mij want ik loop steeds te seuren dat ie de andere pc moet aansluiten whahahaha!

Adverteer hier