Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kleine ergenisjes

1

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
Hmmm hebben jullie dat ook, dat er dan van die kleine dingen zijn waar je je dan ff aan kunt ergeren??

Dat had ik vanochtend bij het brood smeren.
Het laatste stukje kaas te groot om weg te gooien , maar een geworstel om er met de kaasschaaf wat vanaf te krijgen. pffff

Voordeel is dan wel weer dat je een lekker stukkie kaas hebt om zo op te peuzelen, maar nadeel is dan wel weer dat de kaas op is en ik nieuwe moet halen hahaha

Maargoed zo zijn er dus nog veel meer kleine ergenisjes, te klein om een heisa van te maken, te groot om je er niet aan te ergeren ( al is het maar voor even ;) )

Ben benieuwd wat voor kleine ergenisjes men zoal tegen komt.

Groetjes Tess xXx
Citeren01.06.20060 likes
Wat mij soms ergert is dat ik als ikbij wijze van net heb stof gezogen ik het ,s avonds weer kan doen omdat mijn hond haar zomervacht krijgt. (wordt gek van de haren)

Gr,
Anita
Citeren01.06.20060 likes
ja grrrrrrrrr drie x in de winkel geweest vandaag en nog geen veters mee genomen
Citeren01.06.20060 likes
waar ik me aan erger is aan me vader, want die eet zo sloom, en vaak praat ie met volle mond, zo vies!!!! zeg ik daar dan weer wat van, maarja alsof ie daarna luisterd... blijft iritant ahahaha!

kuss kirsten!
Citeren01.06.20060 likes
oww mram heeel herkanbaar hahaha
moest gister al chocopasta mee nemen, ben vandaag weer geweest en wat ben ik weer vergeten??? juist !!!!

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
Dat heb ik ook zo vaak. haha
Citeren01.06.20060 likes
whahahahaa dat sijn echt van die domme kleine dingetjes die iedereen wel vergeet denk ik hahaha, teminste ik vergeet dat soort dingen ook vaak hahah!

kuss kirsten!
Citeren01.06.20060 likes
hier in oost-vlaanderen regent het al drie weken daar erger ik me aan het is mei waar is de zon
Citeren01.06.20060 likes
Ja dave,ik wil ook zon. Dan voel ik me veel prettiger.
Citeren01.06.20060 likes
hahahaha kirsten, nou snap ik waarom je in de kast zit

1

Adverteer hier