Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kleine ergenisjes

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
Ik erger me aan mezelf..... ik denk sneller dan mn lijf. Doe de ijskast dicht en zit mn hand er nog in of doe mn autoraampje dicht en wapperen mn haren nog vrolijk naar buiten
Citeren01.06.20060 likes
lol serena
Citeren01.06.20060 likes
Hahahaha, vind je dave
Citeren01.06.20060 likes
ik erger me soms : heb ik net alles opgeruimd en met de zuiger rond geweest en hoplaaaa ...daar gaan de kids "ff" verven of alles weer uitladen ...

of zoals vanmorgen : een hele berg strijk gedaan, mama even naar de wc .....tweeling alles weer eruit

mama pffff xxxxx
sebiet nog ff strijken
Citeren01.06.20060 likes
sebiet???????

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
ik erger me aan dat mijn zoon niet opruimt.
groet cats
Citeren01.06.20060 likes
pffffff....ja, af en toe van die dagen.....dan zou je het liefst weer terug in je bedje willen kruipen, niks lukt en iedereen irriteert je hahahahahaha...word dan ook wel een beetje heel erg kwaad....en mensen kunnen mij dan beter vermijden...

Jaco
Citeren01.06.20060 likes
Ik erger me ook aan het niet opruimen van mn kids pffffffff die denken geloof ik dat mama alles wel voor hun kan doen.

Aan het weer kan ik me ook wel ontzettend ergeren ja, vooral als je weer met een nat pak thuis komt.

Enne op dit moment erger ik me al aan de vooruitzichten voor 4 weken voetbalpret

Groetjes Tess xXx
Citeren01.06.20060 likes
Ik kan me vreselijk ergeren aan mezelf..
Ik heb een heeeeeeeel slecht korte termijn geheugen...
Dat komt omdat ik onwijs chaotisch ben!!!
Denk ik vanmiddag kom laat ik manlief effe bellen
Telefoon weg...zoeken zoeken zoeken ....
Dat draakje heeft nu echt mijn mobiel kwijt gemaakt
zoek nog even verder.... kom pardoes de afstandbediening tegen die ik al weken kwijt was onder de bank lag ie, natuurlijk!!!!
Ik pissig waar heb ik dat pokke ding nou gedaan ik had em toch afgepakt vanmorgen...
Ik kan ook niet bellen met de vaste telefoon want die hebben we opgezegt vorige maand...net als ik het heb opgegeven en iets te drinken wil pakken zie ik de deur vaan de computerkamer open staan.
Als ik hem dicht wil doen zie ik tot mijn stomme verbazing mijn telefoon op het bureau liggen.... Hoe komt die daar nou????
Ben ik hier geweest dan....

Groeten van Saffie ;)
Citeren02.06.20060 likes
op dit moment erger ik me, dat ik niet slapen kan....
en morgen toch weer mijn wekker(s) 4 stuks... maar liefst om 7 uur afgaan. pffffffffffff
cats

Adverteer hier