Citeren01.06.20060 likes
Ik erger me aan mezelf..... ik denk sneller dan mn lijf. Doe de ijskast dicht en zit mn hand er nog in of doe mn autoraampje dicht en wapperen mn haren nog vrolijk naar buiten

Advertise here!! |
Citeren01.06.20060 likes Ik erger me aan mezelf..... ik denk sneller dan mn lijf. Doe de ijskast dicht en zit mn hand er nog in of doe mn autoraampje dicht en wapperen mn haren nog vrolijk naar buiten ![]() |
Citeren01.06.20060 likes lol serena ![]() |
Citeren01.06.20060 likes Hahahaha, vind je dave ![]() ![]() |
Citeren01.06.20060 likes ik erger me soms : heb ik net alles opgeruimd en met de zuiger rond geweest en hoplaaaa ...daar gaan de kids "ff" verven of alles weer uitladen ...
of zoals vanmorgen : een hele berg strijk gedaan, mama even naar de wc .....tweeling alles weer eruit ![]() mama pffff xxxxx sebiet nog ff strijken ![]() |
Citeren01.06.20060 likes sebiet??????? ![]() |
Advertise here!! |
Citeren01.06.20060 likes ik erger me aan dat mijn zoon niet opruimt.
groet cats |
Citeren01.06.20060 likes pffffff....ja, af en toe van die dagen.....dan zou je het liefst weer terug in je bedje willen kruipen, niks lukt en iedereen irriteert je hahahahahaha...word dan ook wel een beetje heel erg kwaad....en mensen kunnen mij dan beter vermijden...
Jaco |
Citeren01.06.20060 likes Ik erger me ook aan het niet opruimen van mn kids pffffffff die denken geloof ik dat mama alles wel voor hun kan doen. ![]() Aan het weer kan ik me ook wel ontzettend ergeren ja, vooral als je weer met een nat pak thuis komt. Enne op dit moment erger ik me al aan de vooruitzichten voor 4 weken voetbalpret ![]() Groetjes Tess xXx |
Citeren01.06.20060 likes Ik kan me vreselijk ergeren aan mezelf..
Ik heb een heeeeeeeel slecht korte termijn geheugen... ![]() Denk ik vanmiddag kom laat ik manlief effe bellen ![]() Dat draakje heeft nu echt mijn mobiel kwijt gemaakt ![]() zoek nog even verder.... kom pardoes de afstandbediening tegen die ik al weken kwijt was onder de bank lag ie, natuurlijk!!!! ![]() Ik kan ook niet bellen met de vaste telefoon want die hebben we opgezegt vorige maand...net als ik het heb opgegeven en iets te drinken wil pakken zie ik de deur vaan de computerkamer open staan. Als ik hem dicht wil doen zie ik tot mijn stomme verbazing mijn telefoon op het bureau liggen.... ![]() Ben ik hier geweest dan.... Groeten van Saffie ;) |
Citeren02.06.20060 likes op dit moment erger ik me, dat ik niet slapen kan....
en morgen toch weer mijn wekker(s) 4 stuks... maar liefst om 7 uur afgaan. pffffffffffff cats |