Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik kom de eerste weekend niet op kletsen

Advertise here!!

Citeren04.11.20120 likes
lieve wolf, geniet ervan dat je moeder morgen naar huis mag, geef haar ook maar een dikke knuffel van mij en heel veel beterschap, en geniet ervan dat ze weer thuis is, heel veel sterkte, dikke kus en knuf vindt het super fijn voor jou en je moeder
Citeren07.11.20120 likes
lieve wolf, hoe gaat het nu met je moeder thuis? red ze zich een beetje, en hoe gaat het met jou? Pas goed op jezelf, en heel veel sterkte met alles, dikke kus en knuff
Citeren10.11.20120 likes
hoi lieve Bonn,

Met mij moeder gaat het goed alleen vermoeid,ze hebben thuiszorg erbij voor het schoonhouden binnen buiten van het huis!!Met mij gaat het best goed en thnxx Bonn,zoennnsnel weer
Citeren10.11.20120 likes
Hoi wolf

Ben blij te horen dat het goed gaat met je moeder.
Die vermoeidheid is te begrijpen.
Met jou ook best goed, dus dat gaat de goede kant op lieve wolf

Ik wens jou een fijne zaterdag.

Kusss beertje
Citeren13.11.20120 likes
Thnxx Beertje,

Hopelijk komt alles goed met mij,even alles op een rijtje zetten dan hoop ik..,maar voorlopig ben ik niet op kletsen

zoennn en een fijne avond

Advertise here!!

Citeren17.11.20120 likes
Ik kreeg gisteren een telefoontje van mijn broer dat mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis,ik ben er geweest wat is weet ik nog niet,misschien hoor ik naar het weekend!!Ik ga Zondag langs naar het ziekenhuis en hoop dat ik iets hoort wat er gebeurd is maar verder gaat het goed met mijn moeder!!

fijn weekend
Citeren17.11.20120 likes
Wolf,

ik wilde je even laten weten dat ik aan je denk, het schiet ook allemaal niet op.
Zo is je ma lekker thuis en zo is ze weer terug in het ZH.

knuffff wolf speciaal voor jou
Citeren17.11.20120 likes
Haai Beertje,

thnxx erg lief van je maar dat is nog niet alles,mijn zoon moet ook geopereerd worden aan zijn oren,hij is een kant doof[ongeveer 30 procent] dus ik zit flink in de nesten

ik hou mezelf
Citeren17.11.20120 likes
Wolf het komt allemaal tegelijk nu lijkt het wel.
Heel veel sterkte.
Meer weet ik even niet te tikken.

Knuff beertje
Citeren17.11.20120 likes
lieve wolf,

wat vervelend dat je moeder weer opgenomen is, en ik wens je heel veel sterkte, ook vervelend dat je zoon geopereerd moet worden, dus ik wens je alle kracht toe en pas goed op jezelf, heel veel sterkte, dikke kuss en knuff

Adverteer hier