|
|
|
Hoi wolf, ik wilde eerst tikken ja hoor het gaat goed.
Maar helaas is dat niet zo, ik heb nog steeds veel last van mijn Li schouder en arm , en toch is dat auto ongeluk nu al 7 weken geleden.
En ik maar denken dat het wel mee viel.
Maar ga weer wel over.
Thanks voor het vragen, vind ik lief van jou
Fijne avond wolf
Kusssknufff van mij voor jou
|
Beertje goedennacht,
Stel eens voor dat het niet over gaat en dan 'een tweede optie een andere zh misschien maar dat is een keus voor jou,ik ben zelf geen arts maaaar....??
Morgen ga ik zelf weer proberen te gaan werken en met mij moeder gaat stukje voor stuk beter en als ik het goed hebt kom ze misschien naar huis maar dat hoor ik vandaag na de morgenochtend,tot zo ver en thnxx BEERTJE zoennn
|
Hoi lieve wolf.
En mocht je ma vandaag naar huis?
Ik hoop het voor haar van wel, je ben toch het graagst in je eigen vertrouwde omgeving.
Ik ben terug gegaan naar de huisarts, ze wilde een spuit in mijn gewricht zetten, maar de fysio zeg weer dat het een spier is, ik heb nee gezegd tegen die spuit.
Wacht tot ma en anders wil ik een foto van mijn schouder en arm.
Fijne avond wolf
Kussknufff Beertje |
Hoi Beertje,
Je zou alles kunnen vinden op het net,kijk daar eens misschien kom je achter wat eraan de hand is voor je gewrichten..,het is nee maar je zou kunnen krijggen toch..,Mij moeder mag hopelijk morgen og volgende week naar huis maar het gaat nu de goede kant op!!
Thuis is het beter voor haar en ze mag nog niets doen alleen bij komen van alles Jij ook een goede avond Beertje
ps succes met het opzoeken op het net
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf,