|
|
|
Hoi wolf, ik wilde eerst tikken ja hoor het gaat goed.
Maar helaas is dat niet zo, ik heb nog steeds veel last van mijn Li schouder en arm , en toch is dat auto ongeluk nu al 7 weken geleden.
En ik maar denken dat het wel mee viel.
Maar ga weer wel over.
Thanks voor het vragen, vind ik lief van jou
Fijne avond wolf
Kusssknufff van mij voor jou
|
Beertje goedennacht,
Stel eens voor dat het niet over gaat en dan 'een tweede optie een andere zh misschien maar dat is een keus voor jou,ik ben zelf geen arts maaaar....??
Morgen ga ik zelf weer proberen te gaan werken en met mij moeder gaat stukje voor stuk beter en als ik het goed hebt kom ze misschien naar huis maar dat hoor ik vandaag na de morgenochtend,tot zo ver en thnxx BEERTJE zoennn
|
Hoi lieve wolf.
En mocht je ma vandaag naar huis?
Ik hoop het voor haar van wel, je ben toch het graagst in je eigen vertrouwde omgeving.
Ik ben terug gegaan naar de huisarts, ze wilde een spuit in mijn gewricht zetten, maar de fysio zeg weer dat het een spier is, ik heb nee gezegd tegen die spuit.
Wacht tot ma en anders wil ik een foto van mijn schouder en arm.
Fijne avond wolf
Kussknufff Beertje |
Hoi Beertje,
Je zou alles kunnen vinden op het net,kijk daar eens misschien kom je achter wat eraan de hand is voor je gewrichten..,het is nee maar je zou kunnen krijggen toch..,Mij moeder mag hopelijk morgen og volgende week naar huis maar het gaat nu de goede kant op!!
Thuis is het beter voor haar en ze mag nog niets doen alleen bij komen van alles Jij ook een goede avond Beertje
ps succes met het opzoeken op het net
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf,
dat is geweldig nieuws dat je moeder misschien morgen of volgende week naar huis mag, ben je in ieder geval het geklepper naar het ziekenhuis kwijt, want dat is ook altijd heel vermoeiend en slopend En thuis is de beste plek voor herstel, althans zo heb ik het wel ervaren met mijn vader en zwager en schoonvader, maar ik wens je heel veel sterkte en je mag me altijd mailen lieve wolf, dat weet je, pas goed op jezelf, dikke kus en knuffel en fijn dat je mijn mail hebt ontvangen maar dat is al even geleden toch? |
|
Hoi Bonn,
Wolf heeft er geen worden..,superwijf Wat haar sloopt is het lopen,ze wachelt als een pingwing en heeft soms laatst van praten..,af en toe weet ze het niet!!Kortom ze moet alles weer opbouwen!!
hier boven is voor iedereen wat ik hgier typt mensen bedankt!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoezo een superwijf wolf? Ik wil je gewoon opbeuren en je laten weten dat je in mijn gedachten bent, maar om mij nu direct een superwijf te noemen, tjsa word er verlegen van Maar heb er vertrouwen in, ik weet niet hoe jong je moeder is, maar mijn vader had minder dan 5% om te overleven, maar hij is er weer helemaal, tuurlijk heeft zijn lichaam wel weer een enorme knal gekregen, en iedere keer als er zoiets gebeurd met mijn vader wordt het minder met hem, maar hij doet best veel weer omdat hij er altijd in is blijven geloven. Dus heb er vertrouwen en wees er voor je moeder daar waar het kan, wel ook aan jezelf denken Maar heel veel sterkte lieve wolf, en pas goed op jezelf, dikke kus en knufff
|
Het mag toch en vind het leuk,daarom een superwijf Zo zijn ernog meer van dames die een superwijf zijn en zal ernog eentje opnoemen dat is...,Beertje en daar ben ik eerlijk in!! thnxx Bonn
ps Zal het af en toe doen om een maailtje te sturen,
alles komt goed met mij en mijn ouders
|
Smile thanks wolf , je geef me rode wangetjes.
Bedankt voor je tip over eens op het net te zoeken, ga ik vanm toch eens doen.
Als je ma vandaag naar huis mag, dan lekker het weekend veel thuis zijn, en anders sterkte in het zh.
Dikke knufff en ik vind dat jij een lieve zorgzame zoon bent wolf.
Dus jij bent een supervent vind ik.
Kusss bella |
Beertje je bent een schatje dikke zoenn!!
Ik hoop dat je iets vindt op het net,ben erg nieuwsgierig dat je iets gevonden heb succes en laat het ff horen Mij moeder mag hopelijk aankomende Ma. naar huis,dan zal er verse bloemen op tafel staan met een kaartje erop welcome home ps ik hou jullie op de hoogte
|
|