Citeren25.10.20120 likes
Hoi wolf.
Ik was benieuwd hoe het nu allemaal gaat
Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat.
Knuff bella
Ik was benieuwd hoe het nu allemaal gaat
Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat.
Knuff bella
Advertise here!! |
Citeren25.10.20120 likes Hoi wolf.
Ik was benieuwd hoe het nu allemaal gaat Ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Knuff bella |
Citeren25.10.20120 likes Hoi Beertje
Het gaat redelijk met mij moeder,vandaag contrast vloeistof om haar longen goed kunnen bekijken en nog geen uitslag de rest gaat het goed,gisteravond nog aan de zuurstof maar vandaag niet en met mij gaat het prima,ik heb een weekje vrij genomen om even bij te komen van alles Beertje maar thnxx zoenn fijne avond, mvg wolf |
Citeren25.10.20120 likes ook niet leuk van je wolf, dat je mij niets meer zegt Maar geniet van een weekje vrij en neem je rust, pas goed op jezelf en je moeder, dikke kus en knuf |
Citeren27.10.20120 likes Goedenmiddag Bonn
Als ik het goed heb heb je mail ontvangen!! mvg wolf zoenn |
Citeren27.10.20120 likes Hoi wolf,
Ik wens jou een fijn weekend en een rustige vakantie week. Doe rustig aan, en pas goed op jezelf Knuff bella |
Advertise here!! |
Citeren28.10.20120 likes Volgende week terug komen naar de dokter het is iets opgezwollen,wordt langs aan een beetje gek van
|
Citeren28.10.20120 likes Goedenmorgen all
Was gisteravond in het ziekenhuis en wat ik gehoord hebt van de dokter dat ze een waslijst heeft aan medicijnen,wat ik begreep dat ze[moeder]17 soorten medicijnen heeft elke dag.Op dit moment heeft ze ontstekking aan haar longen,a.s. ma.heeft ze een gesprek met haar longarts,vandaag ga ik erheen!! mvg wolf iedereen een goede Zondag |
Citeren29.10.20120 likes oke wolf ,kalm der mee aan |
Citeren29.10.20120 likes Hoi wolf,
Hoe is het afgelopen vandaag in het zh? Jij had deze week toch vakantie? Rust je wel een beetje uit, als dat gaat. Hoe is het met jouzelf wolf? Knuff bella |
Citeren30.10.20120 likes Dank je wel Plant,ik doe mij best Met mij Beertje,voel mezelf al een stuk beter!! Vandaag naar het zh geweest hetzelfde!! Nog twee dgn vrij!! Hoe is et met jouw Beertje,vertel eens... |