|
|
|
Goedenmorgen Bonn/Beertje
Wordt er een beetje ziek van maar ja het leven gaat door.Dat hoort erbij en dat weten jullie ook,we komen allemaal een keertje aan de beurt.Is niet te hopen maar het is een mogelijk en ik gun niemand iets,mijn zoon had ik al een vermoede 6mnd geleden of misschien wat langer geleden.Zijn operatie zal deze mnd kunnen of in December.Ik wacht wel op de brief waarneer hij [zoon] wordt geopereerd  wens jullie het alle beste zoenn en thnxx 
|
Goedenmorgen de bb[Bonn/Beertje
Mijn moeder mag vandaag gelukkig naar huis en hoop van zege dat ze niet meer naar het ziekenhuis moet alleen voor controle  ik voel me goed een stuk beter!!
wens jullie een fijne dag dames zoennn 
|
Goede morgen wolf
Smile B en B  Deze ene b is blij dat jevma vandaag naar huis mag, ik hoop ook dat ze niet meer terug naar het ziekenhuis moet, oké behalve voor de controle.
Ik ben blij om te lezen dat het goed gaat met jou.
Zou je nu dan de vervelende dingen hebben gehad voor de eerst komende jaren , ik hoop het.
Fijne dag vandaag,
Knufff beertje |
Goedendag de B&B
Is weer wat anders om jullie zo te noemen  Ze mag nu aansterken en het komt goed,wij houden alles in de gaten,wij en mijn vader..,
Met mezelf gaat het stukje voor stukje de goede kant op en voel mezelf beter  Nu mag mij zoon naar het ziekenhuis in Leiden a.s. 17 december!!Een kleine ingreep aan zijn oor een operatie en hopelijk dat alles goed komt heb zelf volle vertrouwen in!!
Thnxx Beertje zoenn
fijn weekend en tot gauw
mvg wolf {dennis} |
Zoals jullie weten gaat het niet zo best met mij!!
Daarom kom ik de laatste tijd niet meer op kletsen dat ik te veel aan mijn hoofd hebt ten eerste mijn moeder en nu is het mijn zoon Ramon die wordt a.s.17 december geholpen aan zijn oor  in lijen,hij moet twee dgn in het ziekenhuis verblijven en er mag ook iemand mee en daar zijn wij nog niet uit maar dat komt goed en daarom ze mail.Mijn zoon is aan een kant doof en ze gaan hem helpen aan zijn oor,dus wordt een operatie...,soms zit het mee en de andere keer valt het mee en dat gebeurd met mij of een ander.......,
tot de volgende keer op de scroll |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf, heel veel sterkte met alles, pas goed op jezelf en neem je tijd, in gedachten ben je bij mij, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke wolf .kalm aan doen he |
 Dank jullie wel  dit doet goed voor mij en mijn zoon,aankomende Maandag gaat het gebeuren en ik blijf er een dag en de andere dag is ook ingevuld  .Jullie horen het wel...,  /handd |
Gelukkig gaat het mijn zoon goed,het goed horen duurt ongeveer 6mnd en gelukkig is hij weer gelukkig dat dit achter de rug is maar wel op controlen in het ziekenhuis.Met mijn moeder is up and down,op 24 Dec met spoed opgenomen naar het ziekenhuis toe met de ziekenauto,dat was even schrikken ze kwam zuurstof te kort en ze had hartklopingen maar ze is gelukkig thuis.Met mezelf lichte longontstekking...,ik mis jullie
|
Ahhh heeel veeel beterschap en sterkte voor jou en je familie.
|
|