Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik kom de eerste weekend niet op kletsen

Advertise here!!

Citeren07.10.20120 likes
Heey wolf, veel sterkte, en hoop dat alles goed gaat met je moeder.
Citeren09.10.20120 likes
Tegenwoordig kunnen ze de operatie erg netjes doen Bella en dat is goed gegaan,ze hebben vijf omleidingen geplaats!!Alles is goed gegaan maar de rest eventjes afwachten er is een zwarte stip op de longen aan getroffen met de scan en weet wat dat betekent[het zou negatief/positief kunnen zijn,wij wachten af wat de longarts heeft te zeggen tegen ons...,Maar Bella het geeft niet,ik heb zelf ook geen woorden voor!!Elke morgen,s'middag,s'avonds ben ik er en daarom kom ik zelf niet meer bij kletsen te druk op dit moment sorry dames/heren dat ik niet mij afspraken na komt maar nu weten jullie waarom...

mvg wolf {Dennis}
Citeren09.10.20120 likes
Dennis ,

Kletsen is nu niet belangrijk.
Ja op zijn tijd voor jou als uitlaat klep.
Heel veel sterkte, wanneer weet de longarts de uitslag?

X bella
Citeren09.10.20120 likes
hei ,wolf kalm aan doen
hoop dat goed komt
Citeren09.10.20120 likes
Heey wolf, sterkte....

Advertise here!!

Citeren10.10.20120 likes
Tja Bella misschien over een week,ik had al gevraagd maar de verpleegkunige zeihet zou ook iets langer kunnen duren..,wij wachten af voorlopig blijf mij moeder in het ziekenhuis liggen!!Straks in de morgen ga ik er langs,men vertelde dat ik een beetje afstand moest nemen anders lig ik ook in het ziekenhuis omdat ik oververmoeit ben..,mentaal heb ik er geen last van,dus

thnxx Beertje zoenn/Koffie & Freak handd fijne dag all
Citeren10.10.20120 likes
Hoi wolf,

Pas je wel goed op jezelf, ik snap dat het moeilijk is nu maar je ma heeft er niets aan als je oververmoeid ben. ( ik bedoel dit niet negatief hé )
Probeer wat rust te pakken.
Over een week, pfff dat je zolang moet wachten op een uitslag.
Sterkte wolf

Kusss bella
Citeren12.10.20120 likes
Mogge Bella,

Dat is medische Bella,maar dat wis ik wel,bij andere ziekenhuizen gaat het wel wat sneller!!Ziekenhuis is ziekenhuis Beertje,zeker doe zeker een tandje terug maar thnxx Beertje

zoennn
Citeren14.10.20120 likes
wens je veel sterkte met je moeder
ga er niet onder door weet dat het moeilijk is
kussknuff mari
Citeren14.10.20120 likes
wolf, ik zat vorige jaar in ongeveer dezelfde situatie, en op het moment dat het zo is gaat je gewoon door, maar als de rust een beetje wedergekeerd is, dan knap je, en dat moet je echt proberen te voorkomen, daar is niemand bij gebaat, maar ik begrijp je ook heel erg goed dat je dit wilt doen, maar pas goed op...............heel veel sterkte met je moeder, dikke kus en knuff

Adverteer hier