|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten tim heeft gelijk met niet te hoeven inloggen voor lezen van forum,..slechts plaatsen van iets moet je inloggen!! maar tim,...als chat en forum geheel van elkaar af liggen,.....vertel mij dan eens waarom chat niet in een appart venster zit, maar gewoon een verlenging is van het forum,... want in www-balk staat alleen er achter / chat, blablabla. als forum en chat niet elkaar beinvloeden dan is dit nl niet mogelijk, zou er 1 of een nieuw venster moeten worden geopend of chat zou het forum moeten vervangen en dat doet het niet,... kletsen.com bestaat nl uit de 4 opties boven in,.. forum, mail, chat, vip-lidmaatschap,... dsit moet je zien als de poren van de site,.. dus zit wel degelijk aan elkaar!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga nu lekker weer een cocosnoot opensplijten voor serena en we maken een leuk feestje ervan serena kusssssssss;) |
Anonymous Undefined 65739 berichten hehe boer, nu hebben we iig wat bereikt,... denken wat het is,.. maar zolang er geen reden is,... is het toch ook niet te veel gevraagd om ff 2 dagen te stoppen en of de eerste 40 pagina's van dit forum te deleten,.. zodat er minder geheugen word gebruikt,.. btw,.... die eerste 40 pagina's missen jullie toch niet want dat lezen jullie niet eens meer!! |
|
serena Undefined 1025 berichten Dat is dan erg vreemd topdrop want zonder in te loggen kan ik niets op t forum plaatsen |
Anonymous Undefined 65739 berichten jeanette,... ja ik heb eerste 2 pagina's gelezen tijdje terug, maar vind er niets aan en doe dus ook niet mee hieraan, maar als een ander het wel leuk vind, en hier dus wel aan mee doet, vind ik op zich geen probleem,.. wie ben ik trouwens om daar over te oordelen, maar er zijn geen feiten,...dus alles moet je dan proberen,... en omdat niet iedereen zo doet zeg maar was ik ff flink over de rooie,.... maar zeker niet om jou, of wie dan ook,..... kussssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten klopt serena plaatsen gaat ook niet zonder in te loggen, maar je kan wel gewoon het forum lezen zonder in te loggen dat is wat tim en ik bedoelen |
serena Undefined 1025 berichten Ah oke... waarom moet ik trouwens soms wel en soms niet inloggen? Als ik vraag of ze mn wachtwoord willen onthouden, moet ik dan tijdens t inloggen toch weer intypen????
|
|