|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten topdrop dan mag je mij eens verklaren waarom er genoeg mensen zijn die niet van de scroll afvallen , en ik hoor daar ook bij en ik zit hier met een oude pentium 3 met een kast van 80 cm hoog(net een bijzettafel) en alles werkt perfect dus kap er mee aub om de boel op deze manier te verzieken voor ons mensne die wel gezellig en leuk bezig zijn , je hebt toch genoeg uitleg gekregen en geel nu eens toe dat je zelf verkeerd redeneerd ,
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wou boer ff felicteren met het bereiken van 1200 reacties oja klazien wou boer ook feliciteren en boer niets aan trekken van negative reacties |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
serena Undefined 1025 berichten Dat is niet helemaal waar timber.... je moet je voor t forum wel inloggen  ....capice???? |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel visser en klazien hahahaha fijn om te horen hand en kus voor klazien   en ja sambal we laten ons niet kleinkrijgen en gaan door en drinken ons lekker   eentje ps visser en klazien je moet wel iedereen feliciteren hoor die hier aan hebben meegewerkt we hebben het tenslotte allemaal samen gedaan ;) |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten boer,.... uitleg gekregen? antwoord was,.. ligt niet aan server want server beheren wij niet,... o,....is dat dan een uitleg?? en ik heb een p2 en dat maakt geen donder uit,.. er zijn dan mensen die er geen last van hebben, maar er zijn er ook genoeg van wel,... enneals jij zo goed weet dat ik het bij het foute eind heb,.. geef mij maar eens dan jou motifatie waarom dit niet kan,... en in plaats van op mij verder te gaan zitten fitten in het verloop van dit gesprek, denk dan eens mee, wat de oorzaak/reden wel zou kunnen zijn!!! want de kletsen crew komt er maar niet achter, dan zou 1, dit probleem zijn opgelost, en 2 shirley niet boos geweest en 3. niet ineens iedereen stil zijn, zodra ik binnen kom, met andere woorden werd er dus gewoon geroddeld!!
Maar goed kom met je motivatie en bedenk een ander mogelijke oorzaak,.. i.p.v. die domme dingen hier op forum te plaatsen,.. kletsen is dit nl. en dat doe je op de chat niet hier!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
serena Undefined 1025 berichten zijn er nog kokosnoten? Dan wil ik wel een lekker coctailtje met cocos ín de kokosnoot om boertje te vieren
|
Timberland Undefined 2690 berichten
forum en chat zijn 2 verschillende dingen die geen invloed hebben met elkaar hebben
om te chatten moet je een java platform laden en voor het lezen van het forum hoef je niet eens in te loggen capice?
dat moet voldoende zijn top, ik hoop dat ik het niet voor niets geschreven heb .. maar van de klets afvallen heeft niet met forum te maken of andersom .. .. ..
ligt ook niet aan een P2, je processor heeft niets met snelheid internet te maken ...
nog meer?
zat redenen neer te zetten waarom het niets met elkaar te maken heeft.
zo nu ik ook een cocktail van al dat slappe getyp heb ik dorst gekregen
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten topdrop voor mij is het goed ik ga verder niet in discussie meer . dit is het laatste wat ik erover wil zeggen ::we zijn allemaal aan het bedenken wat de oorzaak kan zijn maar deze dingen gebeuren nu een maal en zelfs ook heel vaak op chatboxen waar niet eens een forum bestaat . |
|