Citeren15.06.20060 likes
zullen we zeker doen sambal we maken er wel een feestje van

Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes zullen we zeker doen sambal we maken er wel een feestje van ![]() |
Citeren15.06.20060 likes gaat zeker wat worden ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ja zeker kip liet me zo maar staan daar met wijn en eten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes BIER BIJ PROOST ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ja ik neem wel muziek mee dan als jij zorgt voor de instalatie sambal dan word het een feest van 4 dagen ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes zouden julie zo vriendelijk willen zijn om de aankomende 2 dagen niets meer hier op forum te zetten,... er is nl. geen andere reden /oorzaak bekend waarom de laatste week de chat zo slecht loopt, althans de reden is niet gevonden, en alleen op deze manier kunnen we zien of het wel degelijk of echt niet aan het forum ligt!! En als iemand met goeie feiten mij kan vertellen dat het hier niet aan ligt,...graag,... word zo moe van dat bet-weterig gedoe!! ik ben er niet zeker van, maar we kunnen het iig testen,.. |
Citeren15.06.20060 likes boer bier bij FEEST
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes heel veel bier sambal geloof dat maar we maken er echt een knalfuif van ,met heel veel drank ,veel eten ,en lekker veel zwemmen met de dames ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes wij hebben al reeds goeie feiten gezegd toppie maar als je dat niet wilt aanvaarden dan ben je een droppie en wordt je moe van jezelf :P
forum en chat zijn 2 verschillende dingen die geen invloed hebben met elkaar hebben om te chatten moet je een java platform laden en voor het lezen van het forum hoef je niet eens in te loggen capice? gr. tim (ex microsoft) |
Citeren15.06.20060 likes juist wordt kei gezellie nu kip er nog bij ![]() ![]() |