Citeren15.06.20060 likes
uhhhh er vielen wat woorden weg... als ik vraag of ze mn wachtwoord willen onthouden moet ik tijden t inloggen toch telkens weer mn w8woord intypen, hoe kan dat?
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes uhhhh er vielen wat woorden weg... als ik vraag of ze mn wachtwoord willen onthouden moet ik tijden t inloggen toch telkens weer mn w8woord intypen, hoe kan dat? |
Citeren15.06.20060 likes proost boer muziek kan harden ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes proost sambal dat we er nog veel van mogen genieten ,en de muziek zet ik nu 3 streepjes harder is toch bijna niemand die hat kan horen hahaaha ![]() |
Citeren15.06.20060 likes toppie,
sorry dat ik het zeg maar als je niet weet waar de klepel hangt ... deze tekst neemt ontzettend weinig ruimte in beslag, al waren het 200000 pagina's dat maakt helemaal niet uit. bv. De Helpfile van heel Office 2003 neemt slechts 35 MB in beslag, en dat is MET html en plaatjes links etc etc. M.a.w. met wat we hier neerkalken maakt geen ene reet uit. Waar het meestal aan ligt dat zijn providers met een meuk verbinding, ik denk dat je het zelf maar eens bij je eigen provider moet gaan zoeken ... want zou het aan KLETSEN liggen dan zou IEDEREEN er last van hebben dat is niet het geval .... dus ik hoop dat je nu eindelijk begrijpt dat het niet aan het forum ligt dan wel aan kletsen En die adressen ... tja je kan zelfs verschillende pagina's van verschillende servers laten draaien, als de url maar ok is, maakt het allemaal niet uit nou kap ik ermee . |
Citeren15.06.20060 likes ja kap nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes zekers sambal we blijven lekker doorfeesten hoor ![]() |
Citeren15.06.20060 likes Toppie het eigenwijste Droppie ...
. |
Citeren15.06.20060 likes waar zijn die dames boer zeker naar de schoonheid salon ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes die zijn de nagels aan het lakken en nog aan het bijkomen van die avonturen hier sambal ![]() |
Citeren15.06.20060 likes blijven ademen tim... neem er een.....krijg je van mij ![]() |