Citeren27.04.20060 likes
ja , tuurlijk is het een wisselbeker, bij 3x winnen mag je het houden..
hahaha.. mram.......wat zal mams in een froemel liggen .. whaahahah

hahaha.. mram.......wat zal mams in een froemel liggen .. whaahahah

Advertise here!! |
Citeren27.04.20060 likes ja , tuurlijk is het een wisselbeker, bij 3x winnen mag je het houden..
hahaha.. mram.......wat zal mams in een froemel liggen .. whaahahah ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.04.20060 likes whahaha als het een froemelbeker is ...dan wint mama die toch zeker ![]() ![]() ![]() whahaha leuk hoor; we gaan ervoor he sambal kusss mama die weeral in een froemel ligt ![]() |
Citeren27.04.20060 likes 3x pfffffffffffff zal ik een spierpijn hebben
gr mram |
Citeren28.04.20060 likes hahhaa waarvan mram ? van in een froemel te liggen ? ![]() kusss mama xxxxx |
Citeren28.04.20060 likes zo te zien word het gemengd dubbel hahahahhahah
gr mram ![]() |
Advertise here!! |
Citeren28.04.20060 likes whahahha kan ook es leuk zijn he .....
wie weet wat dat geeft he mram ![]() mama xxxxx |
Citeren28.04.20060 likes hahahh mama
ok er zijn dus mensen die moeite hebben met de team indeling. dus er komt een derde team bij hahhahahha word nog een echte competitie zo hahhahh gr mram |
Citeren28.04.20060 likes whahahaha op de duur hebben we meer teams maar geen mensen ....zou nogal een competitie worden dan ![]() mama xxxx |
Citeren28.04.20060 likes ik wil ook wel meedoen. maakt niet uit in welk team. ![]() |
Citeren28.04.20060 likes jaaaaaaaaaaaaa uiteraard ga ik in het team van mijn schatjes he.. mijn dinnetje en vriendje jamess hihihihihi
team 1 hihihihi.... (hoop wel dat ik op tijd aanwezig kan zijn bij het toernooi hihihi) hmmm jamess... niet zoveel aflebberen hier hoor.. is niet lief... moet ik dadelijk mijn dinnetje gaan troosten... ![]() |