Citeren26.04.20060 likes
neeeeeeee mam dat wil ik niet als hij van mij is mag hij geen ander kussen
mram
mram
Advertise here!! |
Citeren26.04.20060 likes neeeeeeee mam dat wil ik niet als hij van mij is mag hij geen ander kussen
mram |
Citeren26.04.20060 likes vind ik ook mams , kus moet kunnen, is niks mis mee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.04.20060 likes das lekker dan mram ![]() |
Citeren26.04.20060 likes het is weer aardig druk hier zeg ![]() |
Citeren26.04.20060 likes ja er zijn zitten er hier en paar te veel achter me vriendje aan ![]() mram |
Advertise here!! |
Citeren26.04.20060 likes maar mram , we zitten niet achter je vriendje aan hoor !!!
maar als je je beter voelt dat ik jamess geen kusssssss meer geef hahahaha ..... maar ja, weet niet of ik dat kan ![]() ahahaha mama xxxx |
Citeren27.04.20060 likes hahahaahha mamm geeft niet hoor. james vind het wel lekker al dat gelebber ![]() gr mram |
Citeren27.04.20060 likes zo laantje was wik weer.
mooie weer komt er weer aan kan ik weer ff lekker plaats nemen op een bankje. er is een hoop gebeurt de laatste tijd. eg wel maar dat weet je ook we. zo mooi die jonge blaadjes aan de bomen , en wat staat de magnolia mooi in bloei. eer grote bloemen zee. mooie witte reine bloemen. was het leven maar zo simpel. je bent een knop komt tot bloei en sterft . zonder pijn of verdriet. ben blij dat de fontijn nog niet aan is wat ik moet ontzettend nodig plassen pffffffff. he wat zijn dat nu weer voor briefjes?????? ff lezen. jeetje wat leuk . er word een beachvolleybal tournooi gehouden in het laantje . en je moet je er voor opgeven. team 1 of team 2 nou ik schrijf me in onder team 1 nou laantje ga weer een kindje van het zwembad halen spreek je wel weer kussssssss en liefs mram |
Citeren27.04.20060 likes hey , leuk beach vollybal mram? ik doe ook mee, mag ik bij jou in het team? ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.04.20060 likes oke team 1 mram en james moeten er nog 4 bij
team 2 ???????????? gr mram |