Citeren29.12.20070 likes
lieve mama van vijf
heel veel sterkte,de ware liefde komt voor jouw zeker dat weet ik,dikke knuffff en kussssssss Bonneke
heel veel sterkte,de ware liefde komt voor jouw zeker dat weet ik,dikke knuffff en kussssssss Bonneke
Advertise here!! |
Citeren29.12.20070 likes lieve mama van vijf
heel veel sterkte,de ware liefde komt voor jouw zeker dat weet ik,dikke knuffff en kussssssss Bonneke |
Citeren29.12.20070 likes Kijk in mijn ogen
Je zal een liefde zien die echt en diep is Liefdevol en sterk, alleen voor jou Vanuit mijn hart zal ik je alles geven Ik beloof dat ik er altijd voor je zal zijn Ik zal er zijn om van je te houden Alles wat ik voel komt recht uit mijn hart Jij bent de persoon waar ik voor leef Ik zal er alles voor doen om jou in mijn leven te houden Geloof in mij zoals ik in jou geloof |
Citeren30.12.20070 likes Het mooiste dat me is overkomen,
De hoofdpersoon in al mijn dromen. Je laat mij heel de dag stralen, En me het beste uit m'n zelf halen. Mijn hart is helemaal voor jou bestemd, En mijn liefde voor jou wordt door niets geremd. Ik kom woorden tekort voor jou, Maar als je maar weet dat ik van je hou. |
Citeren31.12.20070 likes Jij bent de ware voor mij
Die al mijn zorgen ongedaan maakt Jij bent het licht, het zonnetje in mijn leven Neem mijn hand dan laat ik je zien wat echte liede is Ik laat je zien dat onze dromen uit kunnen komen Ook al zijn wij zo ver van elkaar vandaan Maak je nou maar niet druk over de afstand Ik weet dat het moeilijk is, maar geloof me Op een dag zullen we samen zijn En ik zal wachten op die dag |
Citeren31.12.20070 likes Je woorden maken mij zo blij,
Ben je niet te goed voor mij ? Heel de dag spook je door mijn kop, Hopelijk houdt het nooit meer op. Je straalt als het helderste licht, Ook al ben je zo ver uit zicht. M'n hart blijft kloppen voor jou, Omdat ik zoveel van je hou. Laat die dag maar snel komen, Dan kan ik stoppen met dromen. |
Advertise here!! |
Citeren01.01.20080 likes Ik voel me bij jou zo vertrouwd
Ik voel dat ik heel veel van je houdt Ik zou mn leven voor je willen geven Ik zou dicht bij je willen leven Ik wil jou sluiten in mn armen Jou met mijn liefde verwarmen Maar ik kan nu nog niet bij jou zijn En dat doet me verschrikkelijk veel pijn Er lijkt iets in me te breken Ik voel iets dwars door mn hart heen steken Mijn tranen blijven maar stromen Ik kan er niet meer aan ontkomen Ik voel me zo alleen Ook al zijn er 1000 mensen om me heen Ik zal jou nooit vergeten Ik heb jou voor altijd een plekje in mn hart gegeven |
Citeren01.01.20080 likes Kijk in mijn ogen en je weet hoe ik me voel
Luister naar mij, want mijn liefde voor jou is echt Jij bent de jongen van mijn dromen Jij bent de reden waarom ik nog in dromen geloof Jij bent de gene voor wie ik leef En elke keer weer doet het me pijn dat ik niet bij jou kan zijn Maar je weet toch dat ik blijf hopen en wachten Een lieve gedachten over jou houdt mij sterk En ik wil blijven dromen dat is de enige manier om je naast me te houden |
Citeren01.01.20080 likes Mijn ogen stralen van geluk,
Deze dag kan niet meer stuk. De blikken in je ogen geven mij hoop, Zorg dat je me nooit voorbij loop. Samen kijken we uit naar die ene dag, En hopen dat die snel aanbreken mag. Je raakt nooit meer uit mijn gedachte, Hopelijk moeten we niet te lang wachten. |
Citeren03.01.20080 likes Ik was verloren maar nou ben ik gevonden
Door jou vrolijkheid om mij heen Nu ben ik met jou verbonden Niemand maakt deze liefde nog kapot, het is zo hard als steen Ik weet dat mijn dromen kunnen uitkomen Ik ga van je houden voor de rest van mijn leven Want jij bent op het juist moment in mijn leven gekomen Ik wil jou al mijn liefde geven Ik hou je veilig hier in dit hart van mij Ik kan niet zonder je leven, want mijn ziel zou sterven Jij maakt me elke dag weer ontzettend blij Als jij mij verlaat zal dat mijn hele leven bederven Je weet dat ik de waarheid spreek Ik zal de rest van mijn leven van je houden En je weet dat ik nooit je hart breek En ik zal voor altijd jou naast mijn zijde houden |
Citeren03.01.20080 likes och laantje toch,
niet elke dag kunnen we samen zijn, maar het voelt wel fijn, om te weten dat er morgen, nieuwe kansen zijn, en minder zorgen. |