Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren09.11.20080 likes
je hoort ook dat nieuwe postbode's door gleuf moeten blazen
Citeren09.11.20080 likes
ow is dat zo?? Wist ik niet en dat hebben ze me ook niet verteld,maar waarvoor is dat dan?????
Ik neem de volgende keer gewoon pepperspray mee en ik pak ze wel terug
Citeren09.11.20080 likes
gewoon genieten van je werk bonn en dat doe je heb ik in de gaten en behandel de gleuven met respect
Citeren09.11.20080 likes
heb je heel goed ingeschat lieve visser,ik vind het echt heel erg leuk om te doen,iedereen is erg aardig tegen me,ben zelf ook super vriendelijk,maar gewoon die vrijheid,en het lekker buiten zijn en brieven in de gleuven stoppen,en je verdiend er nog iets mee,is toch wel leuk meegenomen ondanks dat ik ook nog veel uren vrijwilligerswerk doe,wat me ook heel veel tijd kost.Maar de sfeer is goed bij tnt en ik heb leuke collega`s en mijn baas is ook leuk,lief en aardig en hij is dik tevreden over me,is altijd leuk om complimentjes te krijgen niet dan.
Het was deze week wel heel erg druk en ik had de griep,ben er nog niet van af maar het gaat stukken beter,maar dan is het toch wel heel zwaar werk hoor,maar nogmaals ik geniet er heel erg van,dikke kusss en knuffffffffffffffffff
Citeren09.11.20080 likes
en het gaat nog drukker worden straks na de sinterklaas dan moeten de gleuven in conditie zijn om al die kaarten te ontvangen kusssssssssss knufffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren09.11.20080 likes
met foldeeers is het al druk en mag 30 december ook nog is overal aanbellen en ze een gelukkig nieuw jaar wensen echt iets voor mij dus niet en soms zijn de folders zo dik dat ze niet eens in de gleuf passen kusssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren09.11.20080 likes
volgens mij bleef de eee plakken
Citeren09.11.20080 likes
levert wel wat op 30 december Ajax kusssssssssssssssssssssss knuffffffffffffffffffffff
Citeren09.11.20080 likes
ja neem wel iemand mee die dat durf
Citeren09.11.20080 likes
dan hoef je alleen maar aan te bellen en kaartje te geven hoef niets in de gleuf te doen

Adverteer hier