|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten babs, dat is inderdaad een prima termperatuur voor een postbode, te warm vind ik zelf persoonlijk ook niet lekker werken, zoals vorig week.
Maar met regen en wind en gladheid is het ook niet fijn, dus nu is het uitstekend weer, dikke kuss en knufffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten stefffffffffffffff, waar ben je, en bevalt het je nog steeds ook bij de post??? Ik wens je voor morgen een fijne bestelling toe, dikke kuss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik hoop dat de wind een stuk minder is vandaag.. heb al 2 postbodes gezien van wie de post uit de tas waaide!!!
zal aan jullie denken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve babs,
het was gisteren afzien, ik kreeg iedere keer enorme ruk winden aan mijn stuur en moest eigenlijk met 2 handen aan het stuur fietsen, en dat werkt voor een postbode niet. Ook is mijn fiets een keer omgewaaid en lag de post op straat......................maar goed we blijven lachen en zullen ervoor zorgen dat de mensen de post op tijd binnen hebben.
Geniet jij nog lekker van je vakantie?? Ik wens je nog een fijne vakantie toe, dikke kuss en knuffffffffffffff en lief van je dat je aan ons denkt............ |
|