Citeren23.11.20080 likes
Bonn en Stef kunnen vandaag lekker uitrusten... zal ff ontbijtje voor hen maken
kuss Babs

kuss Babs
Advertise here!! |
Citeren23.11.20080 likes Bonn en Stef kunnen vandaag lekker uitrusten... zal ff ontbijtje voor hen maken ![]() kuss Babs |
Citeren23.11.20080 likes dankje babs lekker hoor jammie.
Ha stef is wel een door zetter hoor ! Stef gaat zeker door weer en wind hahahhah. Ik heb het in ieder geval naar men zin. En oja visser zo snel word je niet miljonair hoor (was dat maar waar) groetjes stefboy ![]() ![]() |
Citeren23.11.20080 likes lieve visser en babs,heel lief van jullie maar ook ik ben net als stefboy een echte doorzetter,en ik heb goede kleding dus koud heb ik het niet,maar als het glad wordt dan zal het niet mee vallen maar ik ga door.Babs heel lief van je dat je een heerlijk ontbijtje hebt klaargemaakt,thanks het smaakte naar meer,dikke kuss en knuffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.11.20080 likes en sneeuw en ijzel!!!!!!
leven de postbodes!!! |
Citeren23.11.20080 likes folders brengen in dit weer is ook geen pretje
kussssss en knufffffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren24.11.20080 likes Nog meer sneeuw verwacht.
Wens jullie veel succes morgen!!! Liefs Diaan |
Citeren24.11.20080 likes Dankjewel lieve diaantjee,kunnen we wel gebruiken,dikke kuss en knuffff ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20080 likes iedereen maar denken dat je zo maar postbode bent gaat wel een hele studie van stratenkennis aan vooraf waar regent het waar schijnt de zon en welke straten zijn glad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20080 likes inderdaad visser,zeg je helemaal goed,3 dagen opleiding en niet iedereen zou dat kunnen hoor,er komt meer bij kijken dan alleen maar de gleuven vullen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.11.20080 likes het blijft een fijne bezigheid gleuven vullen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |