Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha wat een weer voor de post zeg

1

Advertise here!!

Citeren21.11.20080 likes
Ha wat een weer is het buiten he?
Ik als postbode merk dat de winter er weer is .
regen/hagel /wind jaja wat een weer maar wel een gezellige tijd na je werk lekker bij de kachel en een warm bord eten hmmm.
Maar ja je heb post bezorgers nodig he .
Ik vind het nog steets leuk hoor .
groetjes van stefboy
Citeren21.11.20080 likes
Stef.... bedankt hoor dat je door weer en wind de post bij ons bezorgd... daarom ff iets voor jou ter bescherming tegen het winterweer..kuss Babs
Citeren21.11.20080 likes
dankje babs

kus stefboy
Citeren21.11.20080 likes
het is niet eens weer voor een normaal mens en de post loopt door
klasse stefboy
Citeren21.11.20080 likes
stef inderdaad wat een hondenweer,ik waaide 2 keer bijna van de fiets,nu had ik vandaag geluk omdat ik maar 2 tassen had,en was binnen 2 uur klaar.Maar het viel niet mee,die ijskoude wind en sneeuw en hagel en regen.Maar vind het super fijn voor je dat je het werk net als ik zo leuk vindt,succes voor de komende weken,dikke kuss

Advertise here!!

Citeren21.11.20080 likes
en dit is nog maar het begin van de winter er staat jullie nog wat te wachten beginnend straks met de kerstpost hahahahahah maar doe je best je word er voor betaalt van postbode tot miljonair
Citeren21.11.20080 likes
jah jah visser,geef ons nog lekker een trap na zeg,dat weten wij ook wel dat de winter nog moet beginnen,ik deins nergens voor terug maar als het spiegelglad wordt zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe ik dat zou moeten doen met zulke volle tassen aan je fiets,maar thanks voor de opbeurende woorden
Citeren22.11.20080 likes
tijdens de kerstpost bezorging komen de sneeuwstormen over noorden van het land zijn we daar doorheen dan zal het land met langdurig ijzel te maken hebben en ja de post moet bezorgd worden
Citeren22.11.20080 likes
en bedankt visser,maar heb een oplossing,knup mijn postzakken wel op een slee vast en doe zelf mijn schaatsen dan wel onder hahahaha,ben ik misschien ook nog wel sneller klaar,fijne zondag en dikke kuss en knufffffff
Citeren23.11.20080 likes
heerlijk bonn ff plagen maar van de week zal geen pretje zijn sterkte er mee en kusssss en ik zal aan je denken

1

Adverteer hier