Citeren24.11.20080 likes
voor jou zeker weten...................en voor mij ook whaaaaaaaaaaaaaaaaa tenminste wel deze gleuven waar we het over hebben 

Maar ik kan zeggen dat ik 5 dagen per week de gleuven vul................jij dan visser???? 

Advertise here!! |
Citeren24.11.20080 likes voor jou zeker weten...................en voor mij ook whaaaaaaaaaaaaaaaaa tenminste wel deze gleuven waar we het over hebben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.11.20080 likes sow vandaag heerlijk gewerkt,was een makkie maar 2 tassen en geen huis aan huis,en het weer was ook qua temperatuur lekker,dikke kuss en knuffffffff |
Citeren06.08.20090 likes ff een verkoeling voor onze post bezorgers ![]() |
Citeren06.08.20090 likes wow babs, dat is wel heel erg lief, men denkt altijd dat dit ideaal weer is voor de postbode maar ik vind het afzien hoor met dit weer, veel drinken heel veel.............................................. .......
Je hebt 3 heerlijke ijsco`s, komt precies goed uit, 1 voor stef, 1 voor mij en `voor nicolle.......ow jee ik hoorde van de week dat xxlaura ook postbode is, dus heb je er nog 1 ijsco bij???? Ik wens iedereen een fijne dag toe en geniet van het mooie weer |
Citeren08.08.20090 likes f zien.... |
Advertise here!! |
Citeren09.08.20090 likes whahahahaahah ben ik even blij Babsie dat ik die eerste heb opgegeten....................alhoewel deze is ook wel lekker hoor, en ik vind het super lief van je, dikke kusssssssssss en knufffff en een heel fijn weekend |
Citeren14.08.20090 likes ey stef,
alles goed met je en vind je het werk ook nog steeds zo leuk? Met dit weer is het wel lekker om te lopen, het is soms afzien vind ik en het kost meer tijd omdat de mensen buiten zijn of werken en maken een praatje whahahaha en aangezien ik kletsen leuk vindt kost het meer tijd hahahaha. Maar goed ik wens jou, nicolle, laura en alle andere postbodes een fijn weekend, dikke kuss en knufffff |
Citeren15.08.20090 likes stefffffffff waar ben je? Ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat en of je het werk nog steeds zo leuk vindt, hoelang werk je inmiddels alweer als postbode? Dikke kuss en knufffffff |
Citeren16.08.20090 likes Haai Bonneke, ik kom jouw overal tegen bij kletsen ;gezellig toch hiihhihihihi,wolf heeft genoeg post gekregen heel veel folders en afschriften
wolf zoennnnnnnnn |
Citeren26.08.20090 likes Het is heerlijk weer voor de post ![]() |