|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wilmaaaaaaaaaaaa heb wel goed geslapen maar een beetje kort alleen,we zaten gezellig een film te kijken en die duurde tot 00.30 en vanochtend liep me wekker weer vroeg af maar heb wel goed geslapen.
Maar ik denk dat je vanaaf wel lekker slaapt want je hond is gelukkig weer terug,dikke kusssss en knufffffff Bonn  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen een goedeavond |
Anonymous Undefined 65739 berichten ajax,ik wens jou ook een hele fijne avond toe,dikke kusss en knufffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeeeee iedereen
en een hele fijne dag vandaag
Dikke kusssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen een hele goeiemorgen en geniet van het mooie weer,en mramm geniet van je laatste shift,ik zal je missen,dikke kusss en knufffffffffffffffffffffff |
bonn ze gaat nie helemaal weg ze stopt alleen als mod maar ze komt nog wel gezellig kletsen hoor  maar jij ook een hele fijne dag
Dikke kussssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten weet ik lieve Wilma,maar dat zal misschien niet zoveel meer zijn,maar daarom zal ik haar nog wel missen,dikke kusss en knuffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen een superfijne nacht toe en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufff trustennnnnnnnnnnn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Goeiemorgennnnn  Hoop dat jullie een fijne nachtrust hebben gehad.. ik wel in elk geval... fijne dag en allemaal kalm aan doen!!
Kuss en knuffels van Babs |
|