Citeren01.04.20110 likes
Wens jou ook een fijn weekend,,en geniet morge van het mooie weer.

En voor straks , slaap lekker dikke kuss,knuff

En voor straks , slaap lekker dikke kuss,knuff

Advertise here!! |
Citeren01.04.20110 likes Wens jou ook een fijn weekend,,en geniet morge van het mooie weer. ![]() ![]() ![]() En voor straks , slaap lekker dikke kuss,knuff ![]() ![]() |
Citeren01.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.04.20110 likes ![]() ![]() ![]() Goedenmorgen Bonn Zo waar heb je last van Bonn heb je klachten over je gezondheid,hoop dat alles beter wordt maar geniet vandaag van de zon... ![]() ![]() ![]() zoennnnnnnnnnnnnnn ![]() mvg wolf |
Citeren02.04.20110 likes lieve wolf,
ik ben al een tijdje heel erg moe ![]() ![]() Maar wolf omdat je belangstelling toont, krijg je van mij een hele dikke zoen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.04.20110 likes Heey, Bonn goeiemorge... en ook alle andere kletsers een goeiemorge ![]() Jij heb me wel een beetje jaloers gemaakt Bonn. ![]() ![]() ![]() Maar wens jou een leuke,fijne zondag. ![]() Dikke kuss,knuff ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.04.20110 likes thnxx voor die zoennn had het net nodig Bonn,
Goedenmiddag Bonn, Als je naar de dokter gaat en je laat je bloed ff checken en je ijzergehaalte,bloeddruk misschien komt er iets uit hoeft niet en het zou ook aan het weer liggen ook niet altijd het kan,misschien kom je iets te kort aan vitaminen Bonn alles is een mogelijkheid maar wens je succes en wij horen het wel van je!! Wens wel dat je vandaag kan genieten van het weer een lekker Zondagmiddag,ik ben aan de klussen mijn kids em mijn vrouw zijn naar KOM IN DE KAS in Aalsmeer zoennnn en bedankt Bon,ik hoop dat Freak niet jeloers op mijn wordt...dit is uit belang meer niet als je iemand graag mag...wordt vervolgd..... mvg wolf |
Citeren03.04.20110 likes lieve wolf, ik weet niet of ik jou nog op de hoogte breng, want je leest maar half ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.04.20110 likes hihihihiihi ![]() ![]() haphaphaphap wolf zit je een beetje te plagen meer niet,iedereen houd eran Bon en Freak,dope vandaag rustig aan misschien wordt het mooi weer of wat ander weer we zullen het zien ![]() ![]() ![]() ![]() wens jullie een fijne Maandag en tot ziens tot snel bij kletsen!! mvg wolf handd en zoenn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.04.20110 likes Goeieavond Bonn, en hoe was jou maandag?? |
Citeren04.04.20110 likes thanks wolf, ik kan daar wel tegen hoor tegen plagerij van jou en freek, ik ben de slechtste niet hoor...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Freek, ja was erg leuk, we zijn de stad ingeweest en we hebben een nieuwe leren bankstel gekocht, cadeau van manlief voor mijn verjaardag, hij komt woensdag al.......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |