Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren01.04.20110 likes
Wens jou ook een fijn weekend,,en geniet morge van het mooie weer.
En voor straks , slaap lekker dikke kuss,knuff
Citeren01.04.20110 likes
morgen ga ik zeker genieten van het mooie weer, en volgende week rustig aan doen?? Juist niet, we gaan er nog volop van genieten samen door leuke dingen te doen en de voorbereidingen voor de traktaties op de sport voor mijn verjaardag en uiteraard voor de verjaardag met mijn gezin maar welterusten, ik ga slapen want morgen loopt mijn wekker om 6.30 af
Citeren02.04.20110 likes
zoenen zoenen zoenen maak me gek!!

Goedenmorgen Bonn

Zo waar heb je last van Bonn heb je klachten over je gezondheid,hoop dat alles beter wordt maar geniet vandaag van de zon... weinig doen lekker relexenwens je wel een heel fijn weekend,

zoennnnnnnnnnnnnnn

mvg wolf
Citeren02.04.20110 likes
lieve wolf,

ik ben al een tijdje heel erg moe, maar ik heb een vreselijke rot periode achter de rug door het een en ander, daarom ben ik een maand vrij in de hoop dat ik me beter zou voelen, maar er zitten al 3 weken op en ik voel me nog niet echt fitter helaas, en daarom toch maar even mijn bloed na laten kijken.
Maar wolf omdat je belangstelling toont, krijg je van mij een hele dikke zoen, lebber, en knuffel, nu maar hopen dat freek niet jaloers wordt Maar ik wens je een fijne zondag, vandaag heb ik enorm genoten van het mooie weer...........
Citeren03.04.20110 likes
Heey, Bonn goeiemorge... en ook alle andere kletsers een goeiemorge
Jij heb me wel een beetje jaloers gemaakt Bonn.
Maar wens jou een leuke,fijne zondag.
Dikke kuss,knuff

Advertise here!!

Citeren03.04.20110 likes
thnxx voor die zoennn had het net nodig Bonn,

Goedenmiddag Bonn,

Als je naar de dokter gaat en je laat je bloed ff checken en je ijzergehaalte,bloeddruk misschien komt er iets uit hoeft niet en het zou ook aan het weer liggen ook niet altijd het kan,misschien kom je iets te kort aan vitaminen Bonn alles is een mogelijkheid maar wens je succes en wij horen het wel van je!!

Wens wel dat je vandaag kan genieten van het weer een lekker Zondagmiddag,ik ben aan de klussen mijn kids em mijn vrouw zijn naar KOM IN DE KAS in Aalsmeer

zoennnn en bedankt Bon,ik hoop dat Freak niet jeloers op mijn wordt...dit is uit belang meer niet als je iemand graag mag...wordt vervolgd.....

mvg wolf
Citeren03.04.20110 likes
lieve wolf, ik weet niet of ik jou nog op de hoogte breng, want je leest maar half Zoals je iets hierboven kan lezen, ben ik al naar de huisarts geweest en daar is niets uitgekomen, mijn hart en bloeddruk was goed en mijn bloed ook, want ik heb toen direct mijn bloed laten prikken, dus wolf wel lezen de volgende keer En omdat ik je heel graag mag, net zoals freek krijgen jullie alletwee een hele dikke lebber, lik, knuffel en nachtzoen En nu niet meer zeuren, want anders stop ik met het geven van zoenen en zo
Citeren04.04.20110 likes
hihihihiihi Mogge Bonn,

haphaphaphap wolf zit je een beetje te plagen meer niet,iedereen houd eran Bon en Freak,dope vandaag rustig aan misschien wordt het mooi weer of wat ander weer we zullen het zien,

wens jullie een fijne Maandag en tot ziens tot snel bij kletsen!!

mvg wolf handd en zoenn
Citeren04.04.20110 likes
Goeieavond Bonn, en hoe was jou maandag??
Citeren04.04.20110 likes
thanks wolf, ik kan daar wel tegen hoor tegen plagerij van jou en freek, ik ben de slechtste niet hoor......

Freek, ja was erg leuk, we zijn de stad ingeweest en we hebben een nieuwe leren bankstel gekocht, cadeau van manlief voor mijn verjaardag, hij komt woensdag al..........

Adverteer hier