Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren04.04.20110 likes
Heey Bonn.....das leuk tog......
Hoop dat jij van dat bankstel geniet....
Citeren05.04.20110 likes
lieve freek, ik zal er zeker weten van genieten, het is een lekkere grote bank zodat ik er heerlijk op kan liggen........als ik ziek ben of zo Dikke nachtzoen en welterusten
Citeren05.04.20110 likes
Heey Lieve Bonn, is het z,on zit/lig bank?
Isaltijd leuk z,on bank.
Dikke kuss,knuff.
Citeren06.04.20110 likes
goeienacht ...
nog ff buuten kieken naor de sterren met peuk en dan maar eens kieken of dah bedje nog liggen wil
trusten kletsers! <3

denk zal ff tussen bon en freek in gaan zitten
Citeren06.04.20110 likes
ja freek leuk zo`n bank, ze zouden tussen vanochtend 8.00 en 10.00 komen voor bezorgen, maar het was 11.00 dus ik bellen, niets bekend waarom de chauffeur nog niet geweest was, en ik moest nog maar even wachten. Het was ondertussen 13.00 en kreeg te horen dat onze bestelde bank zoek was, ze zouden het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden, nou het was inmiddels 16.00 nog niets gehoord, dus ik weer bellen en ik was behoorlijk pissed off, zeiden ze doodleuk sorry mevrouw, vandaag komen ze niet meer, hij stond in de verkeerde vrachtwagen, en we moeten een nieuwe afspraak maken, ik zei ik dacht het maar niet, maar goed uiteindelijk hebben we besloten om toch voor morgen maar een nieuwe afspraak te maken, nu staat gepland morgenochtend tussen 8.00 en 10.30, dus ben benieuwd, maar wel onze dag verpest omdat we de hele dag in huis hebben zitten wachten

rock, gezellig dat je tussen ons in gaat zitten, gezellig en lekker knus

Advertise here!!

Citeren06.04.20110 likes
Dat is dan mooi klote,dat julie de hele dag voor nix hebben gewacht.
Maar hadden jullie die bank al betaald dan?
Okeej dan wordt het morge weer af wachten, Bonn.
Citeren06.04.20110 likes
ook al ja, dus ik hoop niet dat alles weg is nu, want dan hebben ze een verkeerde aan me.............heb me vandaag vaak moeten opwinden en ik was vaak pissed off, wat kunnen die telefoon miepen achterlijk doen zeg, sorry moest ik even kwijt
Maar goed ik geniet nog maar even van mijn 41ste levensjaar, want overmorgen ben ik weer een jaartje ouder
Citeren06.04.20110 likes
Ooow, das iets minder dus, dat je al heb betaald, maar je moet maar aan nemen dat die bank morgen wel komt.
Idd....soms heb je van die telefoon trutjes
Geniet nog maar van je 41ste verjaardag.....
Citeren06.04.20110 likes
je kan beter mannen aan de andere kant van de lijn krijgen, die zijn veel liever Is mijn mening hoor......... En ik geniet zeker nog van mijn 41ste jaar, hoe bedoel je dat genieten van mijn 41ste verjaardag, ik geniet nog van mijn 41ste jaar, ik word vrijdag 42 freek, snap je het nog?
Citeren07.04.20110 likes
wel warm tussen jullie in hoor

Adverteer hier