Citeren28.03.20110 likes
Okeej Bonn........hoop egt voor jou dat het het een leuke dag wordt voor je.
Dikke kuss,knuff

Dikke kuss,knuff

Advertise here!! |
Citeren28.03.20110 likes Okeej Bonn........hoop egt voor jou dat het het een leuke dag wordt voor je. ![]() Dikke kuss,knuff ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.03.20110 likes dank je wel lieve freek, ik moet gewoon nu voor mezelf gaan kiezen, we zitten in de derde week, en ik voel me anders straks na een maand vrij nog niet goed. Maar ik denk dat ik maar eens mijn bloed laat prikken, want ik blijf nog steeds zo ontzettend moe, waarschijnlijk door de dingen die er constant gebeuren. Ik wens je nog een fijne avond, en welterusten, slaap lekker, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren28.03.20110 likes Heey, weet je lieve Bonn....dat zijn al die spanningen,waar door jij zo moe bent.
Idd, moet jij zelf jezelf ook ff rust gunnen, want anders ben je er nog nix meer op geschoten door vacansie te nemen, tog? Maar wens jou voor strakkies. truste...slaap lekker. Dikke kuss,knuffff ![]() |
Citeren29.03.20110 likes sinds wanneer ben je doktor?......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20110 likes ![]() ![]() ![]() Dus die vacansie heeft wel wat geho[pen, Bonn? Geniet er nog van. Dikke kuss,knuff ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.03.20110 likes lieve freek, ja op zich wel, maar ben er nog lang niet, en daarom laat ik toch maar even mijn bloed prikken denk ik, voor hetzelfde geldt heb ik toch een te lage hb, maar dit is er natuurlijk al lang ingeslopen en dat is gewoon met een maand niet weg, er is heel veel gebeurd het laatste jaar. Maar goed we gaan wel de goede tijd van het jaar in ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20110 likes Truste, lieve Bonn. slaaplekker. ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.03.20110 likes Heey Bonn, Leuke dag gehad vandaag? |
Citeren30.03.20110 likes dank je wel freek, ik ben als een blok in slaap gevallen gisteravond ![]() ![]() maar ik wens je nog een fijne avond, dikke kus en knuf en welterusten voor zometeen ![]() ![]() |
Citeren30.03.20110 likes Okeej, dan had je het wel nodig die slaap Bonn. ![]() ![]() Jiij ook nog een fijjne avond. Dikke kuss,knuff ![]() ![]() |