Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren30.03.20110 likes
dat blijkt wel lieve freek, was een lange, maar een super fijne en mooie dag voor ons, mijn avond duurt niet zo lang meer want ik ga zo slapen, ben weer heel erg moe, dikke kus en knuf
Citeren30.03.20110 likes
tog ff langs je huis arts gaan om ff bloed te laten controleren, lieve Bonn.
Ben blij voor jou dat je een fijne dag heb gehad.
Kussies,knuffies..............en slaap lekker voor strakkies.
Citeren30.03.20110 likes
lieve freek, ik moet inderdaad maar eens even gaan bellen, want ik vind het niet echt normaal, alhoewel ik heel veel mensen om mij heen hoor klagen over die moeheid, misschien komt het wel door het weer........ Maar goed ik kijk wel even, jij ook welterusten en slaap lekker, dikke kus en knuf
Citeren30.03.20110 likes
Truste........slaaplekker.............dikke kuss,knuffies
Citeren31.03.20110 likes
nou freek ik heb ome dok gebeld, en ben ook al geweest, ze heeft me heel serieus genomen, en er zijn direct onderzoeken geweest, die waren allemaal goed, ik heb mijn bloed laten prikken en ik word morgen in de loop van de dag gebeld over de uitslag, dus even afwachten of er iets uit gaat komen.
Ze zei dat het niet onwaarschijnlijk was gezien het heftige afgelopen jaar wat ik achter de rug heb. Dus ik wacht morgen gewoon even af, en laat het je wel weten, fijne avond nog en welterusten voor zometeen, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren31.03.20110 likes
Heey Bonn, das inderdaad snel dat jij terecht kon bij ome dok.
Dus is ff af wachten op de bloed uit slagen. hoop voor je dat het positief is.
Weltruste voor strakkies, dikke kuss,knuff
Citeren31.03.20110 likes
Heey lieve Bonn, had gehoopt dat je me nog een een nacht zoentje kwam geven.
Slaap lekker...............
Citeren01.04.20110 likes
Heey Bonn, nou hoe is de uit slag van dok?
Citeren01.04.20110 likes
lieve freek, er is niets uitgekomen, dus mijn nieren, darmen, lever, suiker en schildklier zijn allemaal goed, dus toch waarschijnlijk door de heftige periode, dus ik zal geduld moeten, nog meer geduld............... Maar omdat je zo aandringt, bij deze een hele stevige nachtzoen van mij, slaap lekker en een fijn weekend, dikke lebber, kus en zoen
Citeren01.04.20110 likes
Dat is in ieder geval goed nieuws dat hetlichamelijk goed nieuws is,tog?
Dus moet jemaar de laatste week van je vacansie extra veel rust nemen , lieverd.
Wauw, mijn nacht kan niet meer stuk, thnx voor je zoen, lebber...een kuss

Adverteer hier