Citeren23.03.20110 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe, dikke kus en knuf
Genieten ook zo van het mooie weer?

Advertise here!! |
Citeren23.03.20110 likes ik wens iedereen nog een fijne avond toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.03.20110 likes welterusten, ik ga lekker naar bed ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes goedmorming bonnie er is weer mooi dag zonetje schijnt vogeltjes fluiten dus kan niet meer mis gaan
fijne dag boon kuss ![]() |
Citeren24.03.20110 likes Heey,goeiemiddag Bonn,en puma. Zijn jullie weer gezellie weer van het zonnetje aan het genieten ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fijne dag ......Dikke kuss,knuffies ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes inderdaad lieve puum, de dag kon niet meer stuk met dit prachtige weer, ik heb er enorm van genoten.
Ja freek ik geniet zeker van dit prachtige weer, en van mijn vakantie, het is zo fijn......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.03.20110 likes Heey Bonn,ik heb ook lekker genoten van het mooie weer, en ik heb al weekend,dus ik ga nog meer genieten ![]() ![]() ![]() Ben blij voor jou,dat jij van je vacansie geniet ![]() ![]() Dikke kuss,knuff. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes ik heb al 2 weken weekend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes Ben deze week bij huisgeweest, omdat ik ziek ben/was.
Dus ja, heb idd een heel lang weekend. ![]() ![]() ![]() Dikke kuss,knuff, en al vast een leuk weekend. ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes Ga jij bij de kapper doen,een nieuw model ,of een permanentje.??
Btw, zul je wel de eerste klant zijn bij de kapper, als jij er al 8 uur moet zijn? ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.03.20110 likes dat dacht ik al, ik wist dat je ziek was, maar omdat je zo nadrukkelijk zei dat je nu al weekend had, dacht ik dat je vandaag of gisteren misschien al weer begonnen was met werken, maar fijn dat jij ook al de hele week weekend hebt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |