|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek, nou ik heb helaas geen fijne zondag gehad, helaas gaat het met mijn vader niet goed, hij is vanochtend vroeg in de ochtend weer opgenomen in het ziekenhuis en per ambulance weggebracht. Ik hoorde dat tegen 11.00 van mijn broer...........Hetzelfde als de vorige keer, gelukkig ligt hij nu nog wel op een gewone afdeling. Maar weer afwachten waar dit heen gaat.......... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke, dat is geen leuk bericht.  Hoop dat het weer goed komt met je vader.
Wens hem beterschap. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe, en voor straks welterusten, dikke kus en knuf |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne avond nog en lekker slapen voor zometeen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten bonnie goeeeeeede morge en fijne dag meid
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel lieve puum, jij ook een fijne avond nog, dikke kus en knuf 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Wens jou ook een fijne avond, en voor strakkies slaap lekker.Bonn
Dikke kuss,knuff
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek, dank je wel en jij ook, lekker slapen en ik hoop voor jou morgen weer gezond op, heel veel beterschap lieve vriend, dikke kus en knuf
|
|