Citeren10.03.20110 likes
Hoop niet dat je
op me bent, Bonn.....omdat je zo snel weg bent.?
Slaap lekker,,,,,,,,,,,,,kussies,knuffies

Slaap lekker,,,,,,,,,,,,,kussies,knuffies

Advertise here!! |
Citeren10.03.20110 likes Hoop niet dat je ![]() Slaap lekker,,,,,,,,,,,,,kussies,knuffies ![]() |
Citeren11.03.20110 likes sorry freek, maar ben zwaar verkouden....... |
Citeren11.03.20110 likes ben ook al grieperig vandaag ![]() Overal spierpijn............... ![]() |
Citeren11.03.20110 likes dat spierpijn gevoel heb ik al weken, en loodzware benen, maar nog 1 dag en dan kan ik echt eens even helemaal bijtanken. Ik wens je van harte beterschap freek en pas goed op jezelf, dikke kus en knuf |
Citeren11.03.20110 likes Thnx Bonn, en jij ook he pas goed op je zelf..... en mogt ik je hier niet weer zien..........maak er een mooie tijd van. ![]() ![]() Dikke kuss,knuffies ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.03.20110 likes lieve freek,
thanks lieve freek, ik zal proberen om af en toe hier iets van me te laten horen, maar het zal niet veel zijn denk ik zo. Maar genieten gaan we zeker, ik hoop alleen dat ik me volgende week beter voel dan nu. Ik ga dus slapen nu, welterusten en jij een heel fijn weekend, en pas goed op jezelf en nogmaals beterschap, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.03.20110 likes freek hoe is het met jou??? Hier gaat het, een beetje op tijd naar bed met paracetamols en goed slapen........... Ik wens jou en alle anderen nog een fijne avond toe en voor zometeen welterusten, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.03.20110 likes Heey lieve Bonn,
Gaat wel weer wat beter, heb ook wel een aantal paramolletjes op.... ![]() ![]() ![]() Ook een fijne avond nog,,en voor strakkies truste........kuss,knuff ![]() |
Citeren13.03.20110 likes lieve freek,
goeiemorgen, en ik voel me ook weer iets beter. Ik wens je een fijne zondag toe, dikke kus en knuf en fijn dat je je ook weer beter voelt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.03.20110 likes Heey.goeiemidag alle chatters.
Voel me weer helemaal toppie, Bonn. ![]() ![]() ![]() Jij ook een fijne zondag ![]() Kussiesssss,knuffiesssss ![]() ![]() |