Citeren17.02.20110 likes
Gaat wel goed hoor..........

Advertise here!! |
Citeren17.02.20110 likes Gaat wel goed hoor.......... ![]() |
Citeren18.02.20110 likes fijn zo, en ik hoop dat je lekker hebt geslapen, een hele goeiemorgen en een fijne werkdag ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20110 likes Goeiemiddag Bonneke,ja heb weer heerlijk geslapen.
En jij ook lekker geslapen? Mijn werkdag zit er al weer op, Bonn. Heb al weer weekend, yihaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() Wens jou ook al vast een heel leuk,fijn en mooi weekend. Kussies,Knuffies,,een dikke lebber, en nog en dikkere klapzoen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20110 likes lieve freek goeiemiddag, en nee heb heel slecht geslapen, en ben nu hartstikke moe. Maar ik ben klaar met werken, morgen nog een dagje werken en dan heb ik lekker weekend, geniet van je weekend, dikke kus en knuff ![]() ![]() |
Citeren18.02.20110 likes Lieve Bonneke,,das niet leuk dat je slecht geslapen heb,moest je weer te veel aan mij denken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar wens jou ook een fijn weekend, als je er aan toe bent. Dikke kussies,knuffies ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.02.20110 likes fijne gezellige avond nog
en een heel prettige weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.02.20110 likes helaas freek, ik heb niet slecht geslapen omdat ik teveel aan jou moest denken, je weet wat mij bezig houdt, maar ik vind je wel lief hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Diamant ik wens jou ook nog een hele fijne avond toe, en een fijn weekend, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren18.02.20110 likes Vind jou ook egt lief Bonneke.
Kussssss, knufffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.02.20110 likes thanks voor compliment freek, een hele goeiemorgen trouwens en een fijn weekend, ik ga straks werken en nog even bij voetbal kijken bij mijn zoontjes en dan heb ik weekend ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.02.20110 likes Geniet van je weekend, lieve Bonn. ![]() ![]() ![]() ![]() |