Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren15.02.20110 likes
Goeiemorge alle chatters van kletsen.com.
Maak er weer een mooie ,leuke dag van.

En Bonneke,,ik hoop dat je weer geluk heb vandaag.
Citeren15.02.20110 likes
goeiemorgen freek, en even voor de duidelijkheid, ik hoef dat geluk niet iedere dag te hebben hoor, is niet het belangrijkste, dikke kus en knuf
Citeren15.02.20110 likes
Goeieavond,Bonneke, daar heb jij gelijk aan, tis inderdaad niet het belangrijkste.Zijn andere dingen die veel belangrijker zijn.
Kussies,knuffies.
Citeren15.02.20110 likes
absoluut freek, daar komen we nu ook wel heel goed achter, maar het is wel fijn als dat goed is, maar na bijna 25 jaar is het nog goed bij ons maar niet het allerbelangrijkste. Maar ik wens je nog een fijne avond, welterusten en slaap lekker. Heb trouwens vandaag een lange dag gehad met werken, heb meerdere wijken weggebracht omdat er veel zieken zijn bij ons..............goed he
Citeren15.02.20110 likes
Heel goed,Bonneke, heb respect voor je.
Heb vandaag zelf ook een lange werkdag gehad, zat er vanaaf ff er helemaal door heen.
Voor strakkies truste, kusss,knuffffff.

Advertise here!!

Citeren15.02.20110 likes
ach freek alleen vanaaf er helemaal doorheen, dat ben ik al weken...... Maar goed ga lekker op tijd je bed in, doe ik ook, welterusten, dikke kus en knuf en voor morgen een fijne werkdag
Citeren15.02.20110 likes
Kan wel naar mien bedje gaan,, maar dan kom ik nog niet aan slaap toe........
Citeren15.02.20110 likes
ja freek, dat is een keuze die je maakt............
Citeren16.02.20110 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe, ik ga lekker naar mijn bedje toe en slapen, welterusten, dikke kus en een nachtzoen voor degenen die willen
Citeren16.02.20110 likes
Ja ja....die wil ik zeker van jou, die nacht zoen.

krijg je van mij ook een nachtzoentje.

Adverteer hier