|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ow dat is hartstikke fijn voor jullie, ben je nu gerustgesteld? En heeft Ana een te hoge bloeddruk?
Maar ik wens jullie heel veel sterkte in de zwangerschap, een hele goeiemorgen trouwens, en ik wens je een fijne werkdag toe, dikke kus en knuff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja hoor,ben egt gerust gesteld. Ja ze heeft hoge bloedruk.
Thnx.Wens jou ook een fijne dag. dikke kuss.knuff. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve freek, fijn dat je gerustgesteld bent, is weer een zorg minder, nu Ana nog van haar hoge bloeddruk afkomen, heel veel sterkte, en nof een fijne avond, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Thnx Bonn.
Dat gaat wel goed komen  Fijne avond nog,,dikke kuss,knuffies
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik hoop het voor jou en Ana, maar zorg maar goed voor haar lieve freek, dikke kus en knuf 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dat zal ik doen,Bonn.
Dikke kuss................knuffies.  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne avond allemaal en voor zometeen welterusten, dikke kus en knuf 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten, ik heb je net een mail gestuurd freek, dus ik ga nu echt slapen, dikke kus en knuf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve allemaal, welterusten en morgen weer gezond op, dikke kus en knuf
|
|