Citeren19.02.20110 likes
thanks lieve freek, ik heb nu ook weekend

Het was vandaag frisjes om te werken, maar ja had daarvoor ook anderhalf staan blauwbekken op voetbalveld
, dus eigen schuld dikke bult

Maar welterusten freek, dikke kus en knuf

Advertise here!! |
Citeren19.02.20110 likes thanks lieve freek, ik heb nu ook weekend ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.02.20110 likes ik wens iedereen nog een fijne avond, en voor zometeen welterusten en lekker slapen ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes welterusten |
Citeren21.02.20110 likes Goeiemorge Bonneke, trek jij je van daag wel warm aan, want het is nog kouder dan zaterdag. ![]() ![]() Mooie ,fijne dag vandaag. Kussiessssss ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes lieve freek, het was inderdaad smerig koud, maar op maandag hoef ik nooit te werken met soms uitzonderingen daar gelaten. Maar ik heb wel boodschappen gedaan en ben naar de kapper geweest, maar ik was blij dat ik thuis was en dat ik in een warm en liefdevol huis kwam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.02.20110 likes Heey Bonn, dus jij heb je haren weer leuk zitten.
![]() Das indd leuk dat jij weer wordt op gewacht in een liefdesvol gezin. ![]() Wens jou ook nog een leuke avond,die btw over 45 min voorbij is, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook voor zo meteen, truste slaaplekker.......kussies,knuffies..... lebbertjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes ten eerste freek, mijn haren zitten altijd leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inderdaad freek dat is heel leuk om zo liefdevol ontvangen worden, het gebeurd nooit op een maandag, maar manlief was thuis, en de kinderen hebben vakantie en die waren ook allemaal thuis. Er stond lekkere soep en broodjes........... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mijn avond zit er op, want ik ga lekker slapen, morgen een spannende dag, dikke kus en knuff en welterusten lieve chatvriend ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes Bonn, hoop egt voor jullie dat het gesprek morgen goed verloopt. ![]() Ik ga zo ook mun nestje in....slaap lekker, lieve chat vriendin. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes morgen zullen we nog niet veel meer weten, maar als er nog een gesprek volgt dan komen we steeds dichterbij het moment waar we naar uitkijken. of het wordt gestopt morgen en dan gaat het allemaal niet door.
Maar thanks en welterusten en slaap lekker, ik ben heel blij om jou als chat vriend hier te hebben, dank je wel lieve freek, is Anna trouwens al in ziekenhuis geweest? Ben even vergeten wanneer ze daar heen moest......... ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.02.20110 likes Ja ze is naar ziekenhuis geweest,,heeft een echo laten maken, baby is kerngezond, alleen anna moet opassen om niet te veel zout te gebruiken. ![]() |