Citeren20.10.20100 likes
auto, nee inderdaad maar ik verveel me sowieso nooit..............

Advertise here!! |
Citeren20.10.20100 likes auto, nee inderdaad maar ik verveel me sowieso nooit.............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes Bonneke, mocht jij je ooit keertje vervelen.je weet me te vinden he?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes ja hoor, maar dan gaan we wel in een andere kamer zitten he............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes Bonneke,dat is een goed plan, ik stel voor dat we keertje afspreken in strandtent. Ik neem aan dat er geen kletsers meer zijn dan i.v.m. met het slechte weer momenteel. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren21.10.20100 likes Heeft ook weer zijn voordelen bonneke. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20100 likes ow welke voordelen dan??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20100 likes Bonneke, ik heb daar voor wel een paar opties. ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20100 likes nou geef me die opties dan? ik zie niet echt voordelen van nat worden hoor........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.10.20100 likes Ik wel bonneke... namelijk samen die natte kleren uit trekken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |