Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren18.10.20100 likes
is ook zo, maar het is erg zwaar lieve auto, ik begin er heel veel moeite mee te krijgen als ik bij hem ben. Het is gewoon heel triest............Dank je wel voor je lieve belangstelling
Citeren18.10.20100 likes
Bonneke ,je weet dat ik er ben voor jou.
Truste,slaap lekker. kussies,knuffies.
Citeren19.10.20100 likes
dank je wel lieve auto, dat doet me goed. Ik wens je een fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren19.10.20100 likes
we zitten 6 weken in de rotzooi Bonneke daarom ben ik niet zo vaak zin om met ierereen te kletsen maar met jouw zeker wel,ik heb altijd lol met jou waarneer kunnen wij samen eens ontmoeten zou weer iets anders zijn dan hier kletsen toch hihihihi,auio is ook een gezellige peer Bonneke,hij is altijd te porren voor alles lol auto ga zo lekker door,mij wens is dat ik jullie weer hier typt met iets!!

jullie een leuke avond gewenst Bonneke & Auto

zoennnn & handddd
Citeren19.10.20100 likes
sinds wanneer zijn auto en ik een koppel? En wolf, helaas pindakaas maar een ontmoeting zal er niet in zitten, maar welkom terug en nu moet jij af en toe wel iets terug typen om het hier aan de gang te houden.
Ik weet dat auto een gezellige peer is, maar ook zo`n lekkere peer, heb laatst prive gekletst met hem......... Ik kreeg het er warm van

Advertise here!!

Citeren20.10.20100 likes
Hey wolf,,vind het tof van je dat je mij een gezellige peer vind. Jij bent niet de enige,, tog bonneke
Maar bonneke,dat prive gesprek dat we laatst samen hadden. ik kreeg het er alleen niet erg warm van , maar ook iets anders.
Truste bonneke, slaap lekker, en morge weer gezond op. kussies,knuffies
Citeren20.10.20100 likes
ow vertel eens wolf, waar had je nog meer last van dan?...... Je maakt me wel nieuwsgierig, maar ik denk als het is wat ik denk dat je het hier niet neer gaat zetten
Een hele goeiemorgen auto en wolf, en alle anderen, lekker geslapen?
Citeren20.10.20100 likes
Heey bonneke,,ook een hele goedemorgen.
Ja, ik heb heerlijk geslapen Wens jou een leuke dag vandaag.
Citeren20.10.20100 likes
fijn auto, dat je lekker hebt geslapen, maar je bent nog niet helemaal wakker he......... Mijn dag is wel leuk, wel druk, eerst zo naar verjaardag, dan werken, dan naar huis naar mijn kids, en dan naar mijn vader, eten en dan naar voetbaltraining van mijn twins Druk dagje dus, had vrij gevraagt maar ja helaas pindakaas
Citeren20.10.20100 likes
Ja, ik leest het al weer bonneke,,,jij hoef je niet te vervelen vandaag.

Adverteer hier