Citeren18.10.20100 likes
is ook zo, maar het is erg zwaar lieve auto, ik begin er heel veel moeite mee te krijgen als ik bij hem ben. Het is gewoon heel triest............Dank je wel voor je lieve belangstelling

Advertise here!! |
Citeren18.10.20100 likes is ook zo, maar het is erg zwaar lieve auto, ik begin er heel veel moeite mee te krijgen als ik bij hem ben. Het is gewoon heel triest............Dank je wel voor je lieve belangstelling ![]() |
Citeren18.10.20100 likes Bonneke ,je weet dat ik er ben voor jou.
Truste,slaap lekker. kussies,knuffies. ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.10.20100 likes dank je wel lieve auto, dat doet me goed. Ik wens je een fijne dag toe, dikke kus en knuf ![]() ![]() |
Citeren19.10.20100 likes we zitten 6 weken in de rotzooi Bonneke daarom ben ik niet zo vaak zin om met ierereen te kletsen maar met jouw zeker wel,ik heb altijd lol met jou waarneer kunnen wij samen eens ontmoeten zou weer iets anders zijn dan hier kletsen toch hihihihi,auio is ook een gezellige peer Bonneke,hij is altijd te porren voor alles lol auto ga zo lekker door,mij wens is dat ik jullie weer hier typt met iets!!
jullie een leuke avond gewenst Bonneke & Auto zoennnn & handddd ![]() ![]() |
Citeren19.10.20100 likes sinds wanneer zijn auto en ik een koppel? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik weet dat auto een gezellige peer is, maar ook zo`n lekkere peer, heb laatst prive gekletst met hem......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren20.10.20100 likes Hey wolf,,vind het tof van je dat je mij een gezellige peer vind. ![]() ![]() ![]() Maar bonneke,dat prive gesprek dat we laatst samen hadden. ik kreeg het er alleen niet erg warm van , maar ook iets anders. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Truste bonneke, slaap lekker, en morge weer gezond op ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes ow vertel eens wolf, waar had je nog meer last van dan?...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een hele goeiemorgen auto en wolf, en alle anderen, lekker geslapen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes Heey bonneke,,ook een hele goedemorgen. ![]() Ja, ik heb heerlijk geslapen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes fijn auto, dat je lekker hebt geslapen, maar je bent nog niet helemaal wakker he......... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.10.20100 likes Ja, ik leest het al weer bonneke,,,jij hoef je niet te vervelen vandaag. ![]() ![]() ![]() |