Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren17.10.20100 likes
Maak niet uit, bonneke. Ook een fijne zondag nog.
Citeren17.10.20100 likes
Goedenmorgen Bonneke,

Hoe gaat het al een hele tijd geleden dat ik hier was maar hoop je weer gauw te zien bij kletsen of ergens anders bijv.een taartje eten met koffie dat is lol Bonneke maar ik wens je een geweldige zondag!!

de WOLF

zoennnnnn
Citeren17.10.20100 likes
lieve wolf, ik heb je inderdaad een tijdje niet gezien op forum, ik begon je al te missen, we zaten altijd te dollen met elkaar. Waarom was je er niet? Gaat het goed met je?
Hier zit ik in een moeilijke periode.
Maar ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen, dikke kus en knuf en welkom terug

auto fijn dat je niet erg vindt...............
Citeren17.10.20100 likes
truste bonneke.
Citeren18.10.20100 likes
thanks lieve auto, een hele goeiemorgen en ik wens je een fijne maandag toe, dikke kus en knuf Koud he......

Advertise here!!

Citeren18.10.20100 likes
Hey bonneke, goedemiddag. Ja tis wel kouder dan van de zomer. Wens jou nog een leuke maandag, kussies knuffies.
Citeren18.10.20100 likes
lieve auto,

goeiemiddag, nee het is niet koud, het is wel frisjes Ik wens jouw ook een hele fijne maandag toe, ik ga zo even naar mijn vader, en dan heb ik de dag voor mezelf.
Heb ik wel even nodig om tot rust te komen, ben zo moe, dikke kus en knufff
Citeren18.10.20100 likes
Bonneke,,hoest nu met je vader? Gaat het iets beter,,of..........??
Citeren18.10.20100 likes
lieve auto, het gaat op en af wat dat betreft, maar hij was goed te pas, en de fysiotherapie ging vandaag goed. We moeten het gewoon heel veel tijd geven, en hij doet erg zijn best, maar hij is nu wel een beetje teleurgesteld dt het zo langzaam gaat allemaal. Maar het gaat naar omstandigheden redelijk met hem, dank je wel voor je belangstelling, dikke kus en knuf
Citeren18.10.20100 likes
Lieve Bonneke.Het is goed om te lezen dat het in ieder geval weer wat beter gaat met jullie vader.

Adverteer hier