Citeren25.10.20100 likes
ey auto, hartstikke mooi dat je auper hebt geslapen, heb je ook nog gedroomd?

Advertise here!! |
Citeren25.10.20100 likes ey auto, hartstikke mooi dat je auper hebt geslapen, heb je ook nog gedroomd? ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.10.20100 likes Heb ook heerlijk gedroomd,bonneke. Ben tenminste weer ff van die jeuk af. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En jij ook lekker gedroomd? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.10.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.10.20100 likes Bonneke,wat heb je dan gedaan,als je niet heb geslapen?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.10.20100 likes Hoe was de bossen met je gezin en waarom heb je slecht geslapen ![]() ![]() ![]() een fijne gezellige avond gewenst mvg wolf |
Advertise here!! |
Citeren25.10.20100 likes auto, soms heb je dat weleens he, dat je hoofd vol zit en dat je dan slecht slaapt, dus ik ga nu ook zo mijn bedje in en probeer te slapen. Welterusten, dikke kus en knuf ![]() ![]() wolf, ik heb dat ergens getypt hoe het was in het bos, maar het was een fijne dag zondag en we hebben genoten en we hebben alle blaadjes bij elkaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien slaap ik inderdaad wel slecht van jouw wolf, maar ik weet het niet, maar jij ook een fijne avond, dikke kus en knuf ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.10.20100 likes ik wens iedereen nog een fijne avond, maar ik ga lekker slapen, welterusten...... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.10.20100 likes Meen je het echt Bonneke dat is niet goed voor je gezondheid ![]() Maar ik wens je voor straks fijne dag !!! |
Citeren28.10.20100 likes huh wat is nu goed voor mij? Om niet te slapen? Nou ik dacht het wel, ik heb de afgelopen weken heel slecht geslapen door de situatie waar ik in zit. Maar bedankt voor de tip, maar ik doe er lekker niets mee. Lekker puh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.10.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |