Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren18.04.20080 likes
ik hoop dat iedereen een fijne en leuke avond heeft en of gehad heeft.Ik wens iedereen een hele goedenacht toe en morgen genieten van het mooie weer.Voor mij een superdruk weekend dus,morgen vroeg weg en laat thuis in verband met wedstrijden en zondag wordt mijn schoonvader alweer 81 jaar en hebben we feest.
Bear gelukkig had ik vandaag niet zoveel last en mijn knie is gelukkig niet dik geworden,dus kortom een goed begin van een nieuwe start weer,heb er weer zoveel zin in want ik heb het echt gemist.Ik hoop dat met jou alles goed gaat naar omstandigheden,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren20.04.20080 likes
Ik wens iedereen een hele fijne nacht toe en morgen een hele fijne zondag,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren21.04.20080 likes
lieve chatters,welterusten en geniet komende week van het mooie weer,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren21.04.20080 likes
na de goede nacht komt de goede morgen voor iedereen een leukedag met mooi weer kus knuff bear
Citeren21.04.20080 likes
ik wens bij deze iedereen een superfijne avond toe,dikke kusss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren21.04.20080 likes
sow de avond is bijna voorbij en dus bedtijd en daarom wens ik jullie welterusten en een goeienacht toe,kusss en knuffffff
Citeren22.04.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne nacht toe,kuss en knufff
Citeren23.04.20080 likes
waarom wenst nou niemand mij een goeienacht toe????
Vinden jullie mij niet lief?
Citeren24.04.20080 likes
tuurlijk ben je wel lief bonn is nu goede dag voor voor jou alvast een

goededag

een goedeavond

een goedenacht

kus en knuff bear
Citeren24.04.20080 likes
wow bear,dat vind ik nou heel aardig en lief van je,en daarom wens ik jou in het bijzonder een hele goeienacht toe,een fijne vrijdag en alvast een heel fijn weekend toe,dikke kussss en knufff Bonn

Adverteer hier